17. toukokuuta 2015

• Bring Me The Spring •

080
Neule, Selected Femme | Farkut, Pieces | Balleriinat, H&M | iPhone - kuori, Glitter
037
088
012
163
061
134

Moikka! Just nyt mun pitäisi olla lukemassa peruskoulun viimeiseen kokeeseen, mutta päätin tulla hoitamaan tämän päivän postauksen pois alta. Uuden Cosmopolitanin lukeminen houkuttaisi mua paljon enemmän kuin biologian kirjaan tarttuminen, mutta loputtomiin en voi mun luku - urakkaa kuitenkaan lykätä. Tänään oon lähinnä nukkunut puoleenpäivään asti, ja pessyt ikkunoita. Sain myös Marian ottamaan musta muutamat asukuvat, ja lupaan, että tää on toistaiseksi viimeinen asu, jossa näätte mun päällä neuleen. Vaikka luonto rupeaakin vihertämään super ihanasti, niin täällä meillä päin on ainakin toistaiseksi vielä tosi kylmää. No, ensi viikonlopulle luvattiin melkein 20 astetta. Jee! :) Tuo Selected Femmen neule on ollut yksi mun talven käytetyimmistä vaatteista, ja halusin antaa sillekin mahdollisuuden näkyä mun blogissa. Oon myös tykästynyt Piecesin mustiin farkkuihin, ja ne löytyykin mun kaveripiiristä todella monelta. 

Ei mun loma silti ihan pelkkää nukkumista ole ollut, vaikka en nyt mitään ihmeellistä olekaan tehnyt. Torstaina leivoin pitkästä aikaa korvapuusteja, ja onhan ne aina yhtä hyviä. Ilta meni myös mulla lätkää jännätessä, ja koko pelistä jäi kyllä aika huono maku, mutta ei voi mitään. Koko perjantai menikin Vaasassa shoppaillessa, ja toisessa kuvassa on vähän esimakua siitä, mitä kaikkea ostin. Mitään erillistä ostospostusta en ajatellut tehdä, sillä noi jutut tulevat kuitenkin näkymään mun blogissa kesän mittaan. :) Eilen lueskelinkin vain biologiaa ja kävin lenkillä. Löydettiin Marian kanssa Divergent youtubesta, ja katsottiin se. Oli kyllä super hyvä! No, mulla on kuitenkin vielä sen verran tehtävää tälle päivälle, joten en kirjoittele enää enempää. Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti