28. toukokuuta 2015

• Festive & Casual Summer Outfits •

134-001
121-001
084
Farkut, Pieces | Toppi, BikBok | Farkkupaita, H&M | Kengät, Converse
131-001
Housut, Cubus | Toppi, Vero Moda | Kengät, Tamaris | Koru, Thomas Sabo
063
154-001
203

Moikka! Ajattelin tehdä teille taas vaihteeksi vähän (lue: paljon) asukuvapainotteisempaa postausta, sillä käytiin alkuviikosta Marian kanssa ottamassa vähän kuvia. Ihanan kesäiseksi muuntautunut luonto tarjoaa huiput olosuhteet kuvailulle ja sääkin sattui olemaan mukava. Toukokuun loppu on myös mun lempiaikaa vuodesta, joten haluan nauttia luonnosta täysin siemauksin. Tänäänkin aurinko on paistanut ihanasti koko päivän. :) Aamulla mulla oli koulun liikuntapäivä, ja musiikin ryhmien konsertti. Pääsinkin koulusta jo ennen yhtä, jonka jälkeen menin seuraamaan Emman tanssitreenejä ja sitten kesän ensimmäiselle pehmiksille. Tänään mulla olisi vielä lentopalloharkat, mutta saa nähdä, että menenkö, sillä mun selkä on ollut taas vaihteeksi vähän kipeä.

Nyt kerron kuitenkin vähän taustaa mun ja Marian asuista. Meidän asut ovat tietysti ihan eri maailmoista, mutta mä halusin ehdottomasti päästä esittelemään teille asun, joka sopii hyvin kesäisiin juhliin. Ylioppilas - ja valmistujaisjuhlat ovat aivan kulman takana, joten tässä vielä viime hetken asuvinkin vieraille. :) Itse viihdyn kohtuullisen hyvin mekoissa, mutta halusin tarjota teille vähän edullisemman ja erilaisemman vaihtehdon. Yhdistin siis juhlavan topin mustiin, löysiin housuihin ja nudeihin korkkareihin. Asu on varsin klassinen ja toimii mun mielestä tosi hyvin, jos välttelee mielummin kirkkaita värejä. 

Marian asu onkin sitten ihan erilainen. Se on rento, ja sopii hyvin kesään. Vielä paremmin tietysti, jos farkkujen tilalla olisivat shortsit, mutta niin lämmintä ei meillä päin ainakaan ole ollut. Itse voisin ainakin kuvitella käyttäväni tuollaista asua festareilla. Olettekos te menossa kesällä juhliin, festareille, tai muihin tilaisuuksiin, joissa voisitte käyttää tämän postauksen asuja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti