3. toukokuuta 2015

• Huhtikuun suoskit •

Moikka ja ihanaa toukokuuta kaikille! Mun ehdoton lempparikuukausi on alkanut tosi hyvin. :) Oon mm. viettänyt vappua kavereitten kanssa, paistanut munkkeja, syönyt hyvää ruokaa, valvonut myöhään, nukkunut pitkään, ja ottanut ilon irti pitkästä viikonlopusta ihan vain rentoilemalla. Ja vaikka odotankin innolla, mitä kaikkea toukokuu ja lähestyvä kesä tuo tullessaan, palataan vielä katsomaan, millaisia suosikkeja, mulla on kertynyt huhtikuun ajalta. Yleensä olen tehnyt suosikkipostauksia kahden kuun välein, mutta nyt mulle oli kertynyt niin paljon uusia lemppareita, että niitä on pakko päästä esittelemään. Tästä kuusta on muuten tulossa superaktiivinen blogin puolella, joten pysykäähän kuulolla! :)

073

Kosmetiikkasuosikki: Mun ensimmäinen suosikki on Maybellinen kynsilakanpoistoaine. Ostin tämän alunperin ihan heräteostoksena, kun mun edellinen kynsilakanpoistoaine oli päässyt loppumaan. Lakkasinkin kynsiä huhtikuussa paljon normaalia enemmän, ja taustalla näkyykin mun muutamia suosikkilakkoja. Tämän kynsilakanpoistoaineen parhaita puolia ovat miellyttävä haju ja pullon suloinen ulkonäkö. Kynsilakanpoistoaineet haisevat yleensä aivan kammottavilta, mutta tässä yksilössä tuoksu on jopa siedettävä. Tuote oli myös todella edullinen. Ainut miinuspuoli on se, että pullon suu on nin iso, että ainetta hulahtaa helposti liikaa. Toisaalta se on myös hyvä juttu, sillä vanupuikon voi helposti kastaa pullon sisällä. :)

009

Ruokasuosikki: Huhtikuun ruokasuosikkia ei ollut vaikea valita. Avokaadoruisleipiä tulikin tehtyä välipalaksi lähes aina, kun mulla vain oli avokaadoja saatavilla. Välillä söin näitä myös salin jälkeen, tai jopa aamupalaksi. En osaa sanoa, miksi miellyin juuri tähän ruokaan, mutta ainakin se on terveellinen, ja superhelppo tehdä. Eikä ruuan kuvauksellisuudessakaan ole valittamista, ainakaan mulla. :) Näiden teko on myös todella nopeaa. Voitelee vain pari rusleipää ja pilkoo avokaadon. Sitten vain asetellaan viipaleet leipien päälle, ja maustetaan oliiviöljyllä, sitruunamehulla ja suolalla sekä pippurilla.

054

Vaatesuosikit: Huhtikuun aikana yritin panostaa mun asuihin. Innostuin myös käyttämään hameita ja mekkoja koulussa, vaikka ilmat olivatkin vielä melkoisen viileitä. Pääsin shoppailemaan pariin otteeseen, ja vaatelöytöjäkin tuli jonkin verran. No, mun vaatesuosikkeja olivat ONLY:n raidallinen mekko, ja Cubuksen beiget farkut. Weird fact: molemmat noista vaatteista ovat kokoa XS, vaikka yleensä mun koko on S tai M. :D Molemmille vaatteille yhteisiä piirteitä ovat klassisuus, ja se että niistä saa erilaisia asusteita käyttämällä juhlallisia, tai arkisia asukokonaisuuksia. Molemmat ovat kyllä tällä hetkellä ihan mun lempparivaatteita, ja noita farkkuja tulee varmasti käytettyä paljon kesälläkin.

096

Meikkisuosikit: Näin keväällä yritän aina vähentää meikin käyttöä, koska kesällä haluan usein olla ilman meikkiä, jotta rusketuskin tarttuisi paremmin. Haluan kuitenkin esitellä teille pari tuotetta, joista tuskin tulen luopumaan kesälläkään. Ne ovat Rimmelin Stay Matte - puuteri ja Max Factorin huulikiilto. Ostin juuri toisen kerran tuon puuterin, ja oon kyllä siihen ihan yhtä tyytyväinen kuin edelliselläkin kerralla. Se on super halpa, mutta silti hyvän laatuinen. Se ei jätä ihoa kakkumaisen näköiseksi, vaan antaa lupaamansa mattapintaisen lopputuloksen. Mulla on käytössä sävy 01, Transparent ja se on nimensä mukaisesti läpinäkyvä. Huulikiillon parhaita ominaisuuksia ovat herkullinen tuoksu (Se muistuttaa toffeeta!) ja marjainen sävy. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti