10. toukokuuta 2015

ja elä nyt missä ikinä meetkin

062
030
193
078
102
112
057
159-001
240

Moikka ja ihanaa äitien päivää! Mun viikonloppu on kokonaisuudessaan ollut tosi mukava. Perjantaina olin vain rennosti kotona ja tein muutamia pakollisia koulujuttuja, joiden teko muuten jatkuu heti, kun saan tämän postauksen tehtyä. Eilen mun päivä olikin täynnä tekemistä. :) Lähdettiin äidin ja Marian kanssa heti aamusta Seinäjoelle. Hirveästi heräteostoksia mulla ei ollut varaa tehdä, mutta löysin onneksi kaikki pakolliset jutut, kuten uuden ripsivärin, collegehousut, ohuen ulkoilupuvun ja jopa pari kesävaatetta. Tultiin kotiin pientä kiertoreittiä, ja käytiin kuvailemassa ihania valkovuokkoja, joita muuten kasvaa meillä päin harmittavan vähän. Illalla olikin vuorossa "kauden päättäjäiset" lentopallojoukkueen kanssa. Iltaan kuului mm. jääkiekon MM - kisojen katsomista, paljussa istuskelua, herkkuja ja hyvää ruokaa, ja paljon kuvailua. :) Oli kyllä tosi kivaa! (Kiitos Nooralle ja Neealle, jos luette tätä! :D)

Tänään oon vaan viettänyt perheen ja sukulaisten kanssa äitienpivää. Ruokaa on tullut syötyä ihan liikaa, ja illalla mun pitää kyllä päästä ulos täältä neljän seinän sisältä. Kokeisiinkin lukua on ensi viikolle ihan riittävästi, sillä mulla on edessä neljät kokeet mm. äidinkieletä ja fysiikasta. Fysiikkaa tulikin luettua perjantaina mansikoiden kanssa, ja on ne vaan niin hyviä! Ensi viikko on onneksi superlyhyt helatorstain ja taksvärkkipäivän takia, ja kesälomaankin on enää 20 päivää. Sitten onkin peruskoulu pulkassa. Perjantaina meenkin Emman, ja Marian kanssa Vaasaan shoppaileman vähän lisää kesäjuttuja. Esi viikon postauksiksi on ajatellut Summer Bucket List - postausta ja jotain OOTD:hen liittyvää, mutta saa nähdä, mihin kaikkeen ehdin noilta koulujutuilta. Ihanaa ensi viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti