20. toukokuuta 2015

My Beach Essentials

Moikka! Tänään eksyin katsomaan mun puhelimen days until summer - laskuria, ja mun on kyllä todella vaikea uskoa, että kesälomaan on enää 10 päivää! Sää ei kyllä vielä täällä meillä hirveän kesäiseltä vaikuta, mutta jos vaikka tämä Beach Essentials postaus houkuttelisi stä aurinkoakin vähän enemmän esiin sieltä pilvien takaa. :) Oon katsellut tosi paljon näitä essentials - videoita youtubesta, ja päätin sitten itsekin tehdä tämmöisen perus postauksen muodossa, vaikka rantakelit eivät vielä niin ajankohtaisia täällä Suomessa olekaan. Suurin osa mun lempivlogaajista on Kaliforniasta - heh! Loppuviikolla mulla ei olekaan mitään ihmeellisiä suunnitelmia, paitsi lauantaina isostelua riparin ennakkopäivässä. Koulussakin on älyttömän rentoa, kun mistään ei ole enää kokeita, eikä läksyjäkään anneta. No, nyt mennään kuitenkin katsomaan, mitä mun rantakassista löytyy! :) Btw, rantakassina mulla on Gina Tricotin kangaskassi. 

077
018

Aloitetaan vaikka ihan perusjutuilla, jotka varmasti kuuluvat jokaisen varusteisiin rantapäivänä. Mullakin on mukana tietysti aurinkolasit, pyyhe, ja bikiinit. Kirjoitetaanko bikiinit muuten bikinit vai bikiinit? :D Rannalle ei kuitenkaan ehkä kannata raahata sitä kaikista parasta pyyhettä, sillä itse tykkään ottaa sen päällä myös aurinkoa, enkä yleensä jaksa raahata mukaan mitään erillistä vilttiä. Sen sijaan helteisenä päivänä laitan päälle mun parhaimmat bikiinit. Nuo mun uudet ihanuudet ovat H&M:stä, ja oon täysin rakastunut niihin. Turkoosi väri korostaa hyvin rusketusta ja bandeau - malli on ihan paras. Arskat eivät varmasti selittelyjä kaipaa. 

040

Seuraavaksi vähän kosmetiikkaa. Rannalla mulla kulkee usein mukana aurinkorasva, kosteuttava arter sun - voide ja body mist, jonka avulla saa vähän freesattu omaa oloaan pitkän rannalla lekottelun jälkeen. Vaikka rusketunkin todella helposti, ja haluan rusketusta, käytän silti aurinkorasvaa. En halua palaa, joten varsinkin alkukesästä suojakerroin saa olla mielummin liian korkea kuin liian matala, kun pohjia on talven jäljiltä vähän. Auringossa olon jälkeen jälkeen ihoa on mukava viilentää kevyellä body lotionilla. The Body Shopin Coconut Body Milk tuoksuu kesäiseltä kookokselta, ja suihkutettava vartalomaito toimii varmasti hyvin rantapäivinä. Aion käyttää paljon myös mun Hollister Laguna Beach - tuoksua, joka antaa iholle pientä shimmeriä ja tuoksuu Kalifornian rannoita. 

058

Viimeisinä juttuina mulla onkin lukeminen ja juomapullo. Tylsistyn todella helposti, joten hyvän kirjan tai uuden lehden lukeminen antaa mulle pientä virikettä. Vaikka ei haluaisikaan ottaa rannalle älyttömästi eväitä, nesteen juominen on supertärkeää kuumina hellepäivinä. Vesi on tietysti paras janojuoma, joten mun mukana kulkee juomapullo lähes ympäri kesän, olin mä sitten rannalla, pelaamassa kavereiden kanssa tai shoppailemassa.  Kertokaa kommentteihin mitä juttuja teidän kesä/ranta essentialseihin kuuluu!

2 kommenttia

  1. Kiva postaus ja ihanat bikinit! :-) Mä käyn harvemmin rannalla, mutta jos käyn niin laukun sisältö näyttää aika samalta ku sun. :-D

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja itekin tykkään niistä tosi paljon! :) Ja joo varmaan aika monen rantakassin sisältö on suunnilleen sama. :D

      Poista