6. toukokuuta 2015

• My Style for Summer 2015 •

Moikka! Mun piti tulla kirjoittelemaan tänne blogiin vasta huomenna, mutta en millään malttanut pitää näppejäni erossa koneesta, ja jotenkin tuli sitten eksyttyä tänne bloggeriinkin. Tämä postauksen teko houkutteli vain paljon enemmän, kuin uskonnon kokeeseen lukeminen. Mulla on muutenkin tulossa vielä ihan älyttömästi kokeita, enkä tajua, miten muutamilla mun kavereilla ovat jo lähes kaikki kokeet ohi. Viikonlopun vappuhulinan ja kouluhommien liskäksi ehdin kuitenkin tekemään Polyvorella alta löytyvän kollaasin, mikä toimiikin samalla myös mun ostoslistana. Jotenkin heräteostoksia tulee tehtyä paljon vähemmän, kun asiat näkee visuaalisesti. Vai oonko ainut kenen kohdalla tämä toimii? Kollaasista löytyvien juttujen lisäksi tarvitsisin myös ohuen urheilutakin, uudet mustat collegehousut ja ripsivärin vanhan kuivahtaneen tilalle. Mitäs teidän kesätyyliin kuuluu tänä vuonna? :)

• My Style for Summer 2015 •

Yläosat: Kesää varten mun täytyy hommata ennen kaikkea yläosia. Toppi ja shortsit univormu tulee varmasti monelle todella tutuksi kesän aikana, mutta siitäkin saa tehtyä mielenkiintoisemman, kun ostaa suloisia toppeja ja t - paitoja. Pitsiä, printtejä ja pientä kuviota tulee varmasti löytymään mun vaatekaapista tänä kesänä. Multa löytyy ennestään myös kuviolliset housut, mutta myös kimonon ja romperin/play suitin ostaminen houkuttaisi. :) Myös kuviolliset bikiinit olisivat ihanat, sillä mun kaikki vanhat ovat niin tylsiä, ja yksinkertaisia. Suurin osa kollaasin yläosista on H&M:stä ja topshopista.

Alaosat: Alaosien tilanne on mulla tällä hetkellä parempi verrattuna yläosiin. Mulla on farkkuja, kuviolliset housut, shortseja ja yksi hamekin. Kuitenkin muutama vähän kesäisempi yksilökin olisi kiva löytää. Haluaisin löytää ainakin vähän vaaleammat, vaikka vähän revitytkin farkut ja yhdet shortsit/hameen. Mulla ei myöskään ole yhtään maksihametta, joten sellainenkin voisi olla kiva ainakin Kreikassa. 

Asusteet: Mun vaatevarasto suorastaan huutaa uusia asusteita ja kenkiä. Cross body bag ja Slip on - kengät löytyivät myös mun viime kollaasista, enkä oo vieläkään saanut niit hommattua. Himoitsen myös uutta lompakkoa/clutchia ja uusia sormuksia.

Kosmetiikka: Kesäksi en ole hirveästi ajatellut ostaa uutta kosmetiikkaa, mutta muutmia välttämättömiä juttuja munkin on pakko hommata. Tarvitsen mahdollisimman nopeasti uuden ripsivärin, sillä mun vanha on täysin kuivahtanut. Myös kuorinta - aine ja kirkkaan värinen huulipuna olisi kiva ostaa kesäksi. Eikä tietenkään saa unohtaa sitä, että kesä on kynsien lakkaamisen kulta - aikaa! :)

2 kommenttia

  1. Mullakin järkyttävä määrä yläosia hommattavana D: En tiedä tuleeko kesällä kauheasti käytettyä pitkiä housuja, mutta tällä hetkellä oon tykästynyt älyttömästi Gina Tricotista ostettuihin revittyihin farkkuihin, joissa on vetskarit lahkeissa. Näyttää niin hyvältä yhdistettynä löysään mustaan toppiin ;)

    http://sennis-maailmamunsilmin.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ginassa on kyllä tosi kivoja farkkuja! Ite taas en oo koskaan ollut mikään shortsifani, mutta kyllähän niitäkin on Suomen lyhyen kesän aikana pakko käyttää. :)

      Poista