31. toukokuuta 2015

PERUSKOULU OHI!

DSC_0257
148
208
246
054
243
063
202
271

Moikka kaikki ja ihanaa kesälomaa kaikille, joilla se on jo alkanut! Mun päättäjäispäivä oli kaiken kaikkiaan tosi onnistunut, vaikka ihan ilman ongelmiakaan ei selvitty. Vähän mun tunnelmia on näkynytkin jo Instagramin puolella, mutta ajattelin nyt selostaa teille ihan kunnolla, mitä mun päivään kuului. Säät olivat onneksi suotuisat, eikä illallakaan tullut liian kylmä. Btw, kirjoittelen tätä postausta muuten mun uudella MacBookilla, ja onhan tää ihana, vaikka käyttäminen tuntuukin vielä vähän vaikealta. :) Tämän kanssa on sitten mukava aloittaa syksyllä lukio, sillä meidän lukiossa tarvitaan ainakin melko paljon konetta, ja osa oppikirjoista on sähköisiä. Mutta, ennenkuin menen asioiden edelle ja rupean puhumaan lukiosta, mennään katsomaan, millainen oli mun viimeinen päivä peruskoulussa. :) 

Heräsin aamulla jo tosi aikaisin, puoli seitsemältä. Sen jälkeen kävin suihkussa, söin aamupalaa, meikkasin ja tein muut normaalit aamutoimet. Kevätjuhlamekkona mulla oli mun rippimekko, sillä en halunnut tuhlata rahaa uuteen. Menin koululle jo kahdeksalta, sillä Maria oli yksi kevätjuhlan esiintyjistä, ja menin sitten samalla kyydillä. Kevätjuhla alkoi hieman ennen yhdeksää, ja se koostui erilaisista esityksistä, stipendien jaosta ja lopuksi meille ysiluokkalaisille jaettiin päättötodistukset. Kevätjuhlan jälkeen me otettiin ihan älyttömästi kuvia, ja paras läppä oli kyllä, kun meidän koko luokka meni tuon "Lähtevä tavara" - kyltin alle. Kevätjuhlan jälkeen tunnelmat oli tosi haikeat, ja tulihan siinä vähän (Okei, myönnän, tosi paljon) itkettyäkin. Se oli sitten viimeinen päivä yhdessä 9B:nä. 

Pitkien kuvailusessioiden jälkeen mentiin kotiin ihan vain rentoutumaan. Käytiin perheen kanssa myös yksissä ylioppilasjuhlissa, ja illalla lähdettiinkin kylille kavereiden kanssa. Ilta venyikin tosi pitkälle, ja ton illan tuun kyllä muistamaan loppu elämäni. Pakko sanoa, että tällä hetkellä tuntemukset ei oo mitään parhaimpia, mutta ainakin kaikilla oli superhauskaa! ♥ Kiitos vielä kaikille kavereille, opettajille, perheelle ja koulun henkilökunnalle! Olette tehneet mun 9 - vuotisesta peruskoulutaipaleesta mahtavan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti