25. toukokuuta 2015

• Weekend full of Randomness •

095
209
185
070
024
121

Moikka! Viimeinen kouluviikko ennen kesälomaa pyörähtikin tänään käyntiin, ja aamulla tuntui kyllä aika haikealta. Mulle tämä viikko on samalla myös viimeinen viikko peruskoulussa. Olen varmasti jokaisessa postauksessa toukokuun ajan valittanut huonoista keleistä, ja kyllä ihan aiheesta, sillä pihalla sataa taas vettä. Tuntuu ihan oudolta, että viime vuonna olin shortseilla tähän aikaan. No, valittaminen tuskin muuttaa säätä, mutta päättäjäispäivälle mä tilaisin kyllä auringonpaistetta. Mun viikonloppu menikin huonojen säiden takia käytännössä sisällä. Perjantaina olin kaverien kanssa, ja koko lauantai mulla menikin riparin ennakkopäivässä isosena, ja meidän ripariporukka vaikuttaa kyllä tosi mukavalta. Eilen juhistettiinkin muutamien sukulaisten kanssa äidin synttäreitä, ja pidettiin Emman kanssa spa night. :) Viikonloppuna tuli myös kuvailtua ja syötyä tosi paljon, kuten kuvistakin ehkä näkee. Mutta, eipä mulla muuta asiaa sitten ollutkaan! Nauttikaa viimeisestä kouluviikosta - jos vain voitte! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti