5. kesäkuuta 2015

• Japanese Girl •

IMG_2230
IMG_2101
Paita, BikBok | Farkut, Gina Tricot | Kimono, BikBok | Kengät, Converse
IMG_2298
IMG_2153
IMG_2226

Moikka! Ajastin teille Power Cupin ajaksi postauksen mun parin päivän takaisesta asusta, joka käytiin Marian kanssa kuvaamassa, kun sää oli kerrankin suotuisa. Mun asu olikin superyksinkertainen, ja nämä vaatekappaleet löytyvät varmasti jokaisen vaatekaapista, ainakin kimonoa lukuunottamatta. Mulla oli siis päällä ihan perus, BikBokin valkoinen t - paita, joka on tosin hieman kropattu. Kropatun t - paidan kanssa sopivat tietysti korkeavyötäröiset farkut, jotka mulla ovat Gina Tricotin Molly - malliset. Niiden lahje on mulle nilkkamittainen, ja mun mielestä sekin sopii kesään ja erityisesti valkoisten conversejen kanssa tosi hyvin. :) Jotta asu ei kuitenkaan olisi liian tylsä, yhdistin siihen mun uuden kimonon, johon oon täysin rakastunut. Tuunkin varmasti käyttämään tuota tosi paljon, kunhan ilmat tästä vähän lämpenisivät. Mitäs mieltä olitte mun asusta, ja onko teillä kokemusta kimonoista? Ihanaa loppu viikkoa kaikille! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti