13. kesäkuuta 2015

kesäkuulumisia

IMG_2436
IMG_2525
IMG_2077
IMG_2466
IMG_2539
Paita, MANGO | Farkut, Gina Tricot | Balleriinat, H&M | Cross Body Bag, Subdued
IMG_2507

Moikka! Kumma kyllä sain väännettyä ja ajastettua pienen kuulumispostauksen riparin ajaksi. Kuvasaldo on aika, tai ainakin poikkeuksellisen randomia, mutta se ei toivottavasti haittaa. Otin kyllä kameran riparille, joten saan toivottavasti tehtyä sieltäkin jonkinlaista postausta sitten riparin jälkeen. Mun Power Cupin jälkeiset päivät kuluivat lähinnä kotona rentoillessa, ja blogijuttuja tehdessä. Herkuttelin korvapuusteilla ja tein aamupalaksi banaanipannareita, eikä mun herkutteluputkelle tunnu tulevan loppua millään. Olen pakannut riparille, ja mun laukku tuntuu tällä hetkellä pelottavan tyhjältä. Yleensä mä olen aina se, kenen laukun vetoketju ei mene kiinni. :D Näin myös kavereita, sillä joudun olla viikon eristyksessä.

Vaikka mun viime päivät ovatkin olleet aika kiireisiä, käytiin Marian kanssa ottamassa muutamat kuvat mun asusta. Mun asu olikin muuten super basic, mutta mun Subduedin tilaus tuli eilen, ja mun uusi laukku piti tietysti heti mahduttaa asukuviin. Laukku on konjakin ruskea, tekonahkainen cross body bag, ja se on aivan täydellisen kokoinen. Olinkin etsinyt tuon tapaista vaikka kuinka kauan, ja heti kun näin tuon Subduedin sivuilla, tiesin, että mun olisi pakko ostaa se. Laukun lisäksi tilasin myös penaalin, mutta sitä en vielä kerinnyt kuvaamaan. Subduedin nettisivuilla on muuten superihania vaatteita, ja kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa! :) Ihanaa loppu viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti