22. kesäkuuta 2015

• kesän 2015 2. ripari (osa 2.) •

208
245
259
279
151
018
251
301
445
065
182
468

Moikka! Tässä olisi nyt toinen osa näitä riparikuvia. Aina kun kattoo näitä kuvia, mulle tulee ihan hirveä ikävä mun omaa rippileiriä. Tuntuu ihan oudolta, että siitäkin on jo pian vuosi. Mun riparipäivät olivat täynnä ohjelmaa, ja kun vapaa aikaa oli, se meni suurelta osalta erilaisten riparilaisten ohjelmien suunnittelun lomassa. Ripariviikolla tuli valvottua myös supermyöhään, ja pahimmillaan mun yöunet jäivät vain hieman yli kolmeen tuntiin - huups! Päivällä piti silti jaksaa peuhata leiriläisten kanssa, ja suurin osa päivästä kuluikin pihalla. Säät olivat suotuisat, vaikka hellekelit jäivätkin kauas. Hyttysiä oli paljon! Uimisen lisäksi pelattiin myös paljon lentopalloa ja pingistä. Myös laulaminen suurella porukalla oli tosi hauskaa, vaikka en mikään maailmanparas laulaja olekaan. Jos haluatte tietää lisää mun ripareista, niin kysykää ihmeessä kommenteissa! Kertokaa myös omia riparikokemuksianne! Seuraavat postaukset ovatkin sitten mun Kosin matkasta. :) Pahoittelen myös pientä taukoa, mutta tulen luultavasti päivittelemään Instagramia, joten jos mun tekemiset kiinnostaa, siellä mua voi seurata @juliaamandas. Ajattelin myös tehdä teille jossain vaiheessa puhelinkuvapostausta mun kesäkuusta. Miltäs se kuulostaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti