8. heinäkuuta 2015

lately ...

074
639
008
Kos 2015 335
092
638

Moikka! Halusin näiden matkapostausten väliin tulla kertomaan vähän mun kuulumisia, ja ja laittamaan muutamat kuvat Helsingistä, ja alkuviikolta. Helsingin reissun kohokohta oli tietysti One Directionin konsertti olympiastadionilla, joka oli ihan huikea. Mun ehdottomat lempibiisit keikalla olivat Steal My Girl, Strong, Better Than Words ja Kiss You. :) Mentiin Marian kanssa jonottamaan heti aamuyhdeksältä, ja oltiin mummilla suunnilleen puolen yön aikoihin. Järjestelmäkameran ottaminen keikalle oli kielletty, eikä sitten ruvettu uhmaamaan niitä sääntöjä, joten sieltä ei tähän postaukseen ole kuvia. Muina päivinä Helsingissä käytiin uimassa meressä (Vesi oli 15 asteista!), kasvitieteellisessäpuutarhassa, ja yhtenä päivänä nähtiinkin vaan meidän sukulaisia. Käytiin myös Magnumin pop up jäätelöbaarissa, Magnum Helsingissä, ja se mun syömä jäätelö oli kyllä taivallinen! Suosittelen ehdottomasti kymään jos satutte olemaan Helsingissä. 

Kerittiin  tekemään myös vähän ostoksia, vaikka mun rahatilanne olikin aika surkea. Tämän postauksen ylimmässä kuvassa näkyykin lähes ainoat jutut, jotka oon ostanut koko kesänä. Tietysti rahaa on kulunut moniin muihinkin juttuihin, kuin pelkkään materiaan. Alkukesästä tilasin Subduedilta penaalin lukiota varten ja cross body bagin. Oon kyllä ihan rakastunut noihin molempiin juttuihin. Subduedin laukusta onkin tullut mun lemppari, oon kyllä käyttänyt sitä ihan älyttömästi. Kosin lentokentän Victoria's Secretistä tuli ostettua myös uusi vartalovoide ja body mist lopussa olevien tilalle. Mun Coconut Passion body mist loppuu ihan kohta, mutta hommasin mun lempituoksua tällä kertaa vartalovoiteen muodossa. Mun uusi body mist on nimeltään Sensual Blush, ja sekin tuoksuu huippuhyvältä, vaikka en ole hirveästi sitä vielä halunnut testailla. Monkista (En oo varmaan ikinä ennen ostanut sieltä mitään! :D) mun mukaan tarttui pari t - paitaa, joihin oon myös täysin rakastunut. Lisäksi ostin H&M:stä harmaan mekon, ja Lushista bathbombin. :) 

Mitäs te ootte viime aikoina ostellut, tai oletteko käyneet alennusmyynneissä? Kertokaahan kommentteihin! Kivaa loppuviikkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti