30. heinäkuuta 2015

My Summer 2015

Moikka! Heinäkuu loppuu ihan pian, ja mulla on enää noin kymmenen päivää lomaa jäljellä, jonka jälkeen mä aloitan lukion. Odotan jo innolla syksyä, ja lukion alkamista, mutta samalla mulla on haikea fiilis siitä, että kesä 2015 on ihan pian ohi. Mitään kummallisempaa mun kesässä tulee tuskin enää tapahtumaan. Ajateltiin kuitenkin käydä vielä Marian ja Emman kanssa Tampereella shoppailemassa ja perheen kanssa Power Parkissa, mutta siihen mun suunnitelmat vähän jääkin. Aion kuitenkin nähdä vielä kavereita, ja olisihan se kiva käydä vielä uimassakin. :) Tän postauksen kuvat ovat kesän aikana mun kameraan ja puhelimeen kerääntynyttä kuvasaldoa, ja suurin osa niistä onkin tainnut jo täällä blogissa näkyä. Mitäs te olette ajatelleet tehdä vielä loppulomanne aikana, ja koska teiltä alkaa koulu? :)

My Summer 2015

Kesäkuu oli ehdottomasti yksi tämän vuoden parhaista kuukausista. Kiirettä piti ehkä hieman liikaakin, ja kerkesin tuskin olla kotona. Ensimmäiset lomapäivät menivät nukkuessa ja lomasta nauttiessa. Sitten olikin taas Power Cup, joka meni tänäkin vuonna mun joukkueelta tosi hyvin. Power Cupin jälkeen ehdin olla pari päivää kotona, ja sitten suuntasinkin riparille isostelemaan. Riparilla oli tosi kivaa isosenkin näkökulmasta, ja ajattelin kyllä hakea uudestaankin isoseksi, jos mulle vain tulee mahdollisuus. :) Heti leirin jälkeen pakkasinkin uudestaan tavarat, ja juhannusaattona lensin Kreikkaan, Kosille. Näin jälkikäteen oon kyllä super onnellinen, että pääsin nauttimaan hellekeleistä etelässä edes viikon verran, kun säät täällä Suomessa ovat olleet niin huonot.  Viikko Kosilla oli tosi mukava, vaikka se koostuikin vain lähinnä uimisesta, auringon ottamista ja syömisestä. Kun lensimme takaisin Suomeen, heti seuraavana päivänä oli One Directionin keikka, joka on kyllä ollut yksi mun kesän kohokohdista. Jäimmekin Helsinkiin sukulaisten luo koko loppu kuukaudeksi, ja oli kyllä kiva nähdä kesäistä Helsinkiä. 

My Summer 2015 2

Heinäkuu onkin ollut vähän tylsempi kuukausi, ja ehkä se on hyväkin juttu, ettei ole koko ajan tarvinnut viilettää tukka putkella. Heti kun tultiin kotiin olikin kesän kuumimmat päivät. Käytiin uimassa, ja otettiin aurinkoa. Illalla nähtiin aina kavereita, ja Emmakin oli meillä yötä. Pelasin Beach Volleyta, ja oon yrittänyt käydä aktiivisesti lenkillä. Netflixiä on kuitenkin tullut katsottua ihan liikaa. :D Olin myös Emman, Marian ja Saran kanssa Solar Sound - festareilla, ja sellaisia päiviä olisin kaivannut kesääni enemmänkin. Kaverit, lämpö ja musiikki ovat vaan lyömätön yhdistelmä. Kävin myös perheen kanssa Pietarsaaressa, Jyväskylässä sukulaisten luona, ja Kuopiossa, jossa tuli shoppailtua ja käytyä Ikea - reissulla.

2 kommenttia

  1. Aivan ihania kesäkuvia! :) Mistä muuten toi viimepostauksessa näkyvä valkoinen penaali on ostettu? :)

    VastaaPoista