13. heinäkuuta 2015

My Summer Trough Phone

Moikka! Kiva tulla tekemään tänne blogiin vaihteeksi postausta mun puhelimeen kertyneistä kuvista, sillä sellaista ei olla täällä nähtykään aikoihin. Nämä kuvat ovat kertyneet mun puhelimeen koko kuluneen kesän ajalta, ja osa näistä on tainnut näkyä mun Instagramissakin. Tämän postauksen avulla saatte myös pikaisen kertauksen siitä, mitä kaikkea mun kesään on kuulunut. :) Kaikki kuvat on muuten  muokattu VSCO Camilla, ja siitä on kyllä tullut tämän vuoden aikana yks mun lempparisovelluksista.  No, mutta pidemmittä puheitta, mennään asiaan. Toivottavasti tykkäätte, ja vähän realiaikaisempaa postausta tulee varmasti seuraavaksi, vielä tällä viikolla.

Power Cup

Alkuun vielä muutamat kuvat Power Cupista, joka on mulle viimeistään se kesäloman alkamisen merkki. Vaasan Power Cup oli mulle jo kahdeksas, ja tuntuukin, että jokainen Power Cup kuluu aina entistä nopeammin. Kollaasin eka kuva on pelistä, ja toisessa kuvassa minä ja Neea ollaan kauppareissulla. :D

ripari 2

Heti Power Cupin jälkeen suuntasinkin riparille isoseksi. Isosten tehtäviin kuului myös "sovitusradan" toteuttaminen, jossa mun rooli oli tuomion enkeli. Ja radan aikana mun lookki näytti tuolta. :D Toisessa kuvassa oon viimeisenä päivänä yhden leiriläisen kanssa. :)

ripari 1

Minä, Maria ja Emma ennen mun riparille lähtöä! // Riparilaisten kuvailusession tulosta. :)

Kos 1

Riparin jälkeen lennettiin perheen kanssa Kosille juhannusaattona. Meidän hotelli oli tosi kaunis, siisti, ja siellä oli 13 uima - allasta, joten valinnan varaa todellakin riitti. Toinen kuva on mun Instagramistakin löytyvä jäätelökuva, Kardamenan kylästä. Noista vesimeloonijäätelöistä on tullut joku tumblr - hitti, tai ainakin mä bongaan niitä joka paikasta. Ovathan ne supersöpön näköisiä, halpoja, ja ihan hyviäkin. 

Kos 2

Mun #artsy kuva Oreo - Milkasta, jota on pakko syödä aina ulkomailla // Palmut on vaan ihania!

Kos 4

#nakit :DD Musta tuntuu et kaikki vihaa näitä kuvia, mutta mun oli silti pakko ottaa yks! // Kukatkin ovat etelässä kivempia :)

Kos 3

Viimeisen päivän ihana lounas! :) // Kosin lentokentän Victoria's Secret

1D

Sitten päästäänkin jo One Directionin keikkaan, joka oli valehtelematta yksi mun elämän parhaimmista hetkistä. Myös nämä molemmat kuvat löytyvät mun ig:stä. Oltiin ihan kohtuullisen lähellä lavaa, ja tuo keikka oli todellakin kahdeksan tunnin jonottamisen arvoinen. :)

Fin 2

Lupiineja uimareissulla // Helsingissä oli tietysti pakko testata Magnum Helsinki

Fin 1

Tyttöjen illan herkkuja Marian ja Emman kanssa // Seinäjoen reissulla oli pakko käväistä Arnoldsissa, joka on ehdottomasti mun suosikkikahvila. Donitsit ja Arnoldsin muutkin jutut ovat vaan niin hyviä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti