27. heinäkuuta 2015

autumn already?

017
249
181
185
054
232
Hame, Vero Moda | Sukkahousut, Pieces | Farkkuliivi, ONLY | T - paita, Monki | Kengät, OIS/Aleksi 13
036
194

Moikka! Mä oon kerinnyt olla kotona jo pari päivää, mutta empä mä olekaan saanut mitään kummallista aikaiseksi muutamaa urheilusuoritusta lukuun ottamatta. Oltiin siis viime viikonloppu perheen kanssa Jyväskylässä ja Kuopiossa, ja siellä tulikin vain lähinnä shoppailtua koulujuttuja.  Käytiin myös Kuopion Ikeassa, ja sieltäkin tarttui mukaan muutama juttu. :) Katsotaan nyt, jos saisin jossain vaiheessa tehtyä sen huonepostauksen, mitä oon teille jo aika kauan lupaillut. Mitään erillistä ostospostausta en ajatellut Kuopion ostoksista tehdä, mutta mun oli pakko kuvata teille mun uudet kengät, joihin mä oon ihan täydellisen rakastunut. Sain tulevaa lentopallokautta varten uudet sisäpelikengät, jotka on myös superihanan väriset. Mulla on nyt myös uudet syyskengät, jotka ovat täydelliset maiharien ja nilkkurien välimuodot. Ne ovat aitoa nahkaa, ja sopivat yhteen todella monen asun kanssa. 

Suurin syy mun saamattomuuteen on ollut surkea sää, mikä on muuten ollut loistava tekosyy Netflixin tuijottamiselle. Huomenna pitäisi onneksi kirkastua. Käytiin tänään kuitenkin Marian kanssa ottamassa muutamat asukuvat, sillä niitä ei olekaan täällä blogissa hetkeen näkynyt. :) Mulla ei tänään oikein toiminut mikään, mutta asu sen sijaan oli mun mielestä ihan kivat. Mun oli myös pakko testata mun uusia kenkiä, vaikka ajattelin kyllä ruveta käyttämään niitä vasta myöhemmin syksyllä. Musta skater skirt sen sijaan päätyy mun päälle nykyään tosi usein, ja tykkäänkin kehitellä sen ympärille uusia asuja. :) Kaiken kaikkiaan mä odotan jo innolla syksyä, ja oon mä kerinnyt jo hommailemaan uusia koulutarvikkeitakin. Tekisi vaan mieli hypätä suoraan koulun penkille, kun ei nää säätkään tunnu tästä enää lämpenevän. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti