19. heinäkuuta 2015

pietarsaari & solarsound

026
030
036
040
053
084
092
102
110

Moikka! Viime postauksesta onkin taas venähtänyt vähän enemmän aikaa, kuin mitä ajattelin, ja musta onkin kiva istahtaa taas vaihteeksi koneen ääreen, ja tulla kertomaan mulle viime viikkoina tapahtuneista jutuista. Mun päivät ovat olleet täynnä tekemistä, vaikka niitä onkin varjostanut mun selkä, joka oli pitkästä aikaa taas superkipeä. Oon kuitenkin nähnyt kavereita, innostunut urheilemaan, pelannut biitsiä, katsonut liikaa Netflixiä ja herkutellut. Käytiin myös perheen kanssa viime viikolla Pietarsaaressa, mikä osottautui tosi kivaksi pikkukaupungiksi, ja se olikin mun mielestä niin kuin Porvoo minikoossa. Suurin osa tämän postauksen kuvista onkin sieltä, mutta laitoin loppuun vielä muutaman kuvan Solarsound - festareilta, joilla olin perjantaina Marian, Saran ja Emman kanssa. :)

Lähdettiin siis viime lauantaina heti aamusta käymään Pietarsaaressa. Metsästettiin heti aluksi suloinen kahvila, josta äiti oli lukenut jostain lehdestä. Kahvittelun jälkeen käytiin pikkusiskon kanssa nappaamassa muutamat kuvat Instagramiin, ja suunnattiin ihanaan puistoon, joka oli täynnä upeita kukkaistutuksia. Puiston ihastelun jälkeen menimme kiertelemään muutamassa vaatekaupoissa, ja ihanissa sisustusliikkeissä. Olisin voinut ostaa vaikka mitä ihanaa sisustustavaraa, mutta tällä kertaa mun oli pakko pitää kukkaron nyörit kiinni. Kun kaupat oli kierretty, käytiin pienessä satamaravintolassa syömässä, ja lähdettiin pehmiskioskin kautta kotiin. :) 

SOLARSOUND 2
SOLARSOUND 1

Olin siis perjantaina Marian, ja parin mun kaverin kanssa mun elämän ekoilla festareilla, Seinäjoella järjestetyillä Solarsoundeilla. Solarit olivat kaksi päiväiset, mutta me olimme ostaneet liput vain perjantaiksi. Lähdettiin Seinäjoelle noin puoli neljältä, ja siellä menimme syömään. Meillä kävi kyllä huippu tuuri, sillä osuimme ravintolaan, missä Mikael Gabriel oli tiiminsä kanssa syömässä. Syömisen jälkeen meidän oli tietysti pakko käydä pyytämässä yhtärit, ja tuo kuva löytyy mulla muuten Instagramistakin. MG oli huippu mukavan ja rennon oloinen ja illalla päästiinkin seuraaman MG:n keikkaa toisesta rivistä. Toinen mun lemppariesiintyjistä festareilla oli Kasmir. Ilta olikin todella mukava, ja venyi myös aika pitkälle, sillä nukahdimme Emmalla vasta neljän jälkeen. :) Oottekos te olleet tänä kesänä festareilla, tai oletteko vielä menossa? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti