15. elokuuta 2015

Back to School Haul 2015

009
027
Joggerssit, BikBok | Farkut, Noisy May
036
032

Moikka! Mun ensimmäiset päivät lukiossa on nyt koettu, ja vaikka saatankin olla tämän postauksen kanssa vähän myöhässä, niin halusin tulla esittelemään teille vähän juttaja, joita oon ostanut koulua ja syksyä varten. Suurin osa näistä jutuista näyttää jo pelottavan syksyisiltä, ja mä oonkin yrittänyt vielä käyttää koulussa vielä vähän kesäisempiä vaatteita. :) Kaikki tämän postauksen jutut on ostettu mun Tampereen ja Kuopion reissuilta, mutta Ikean ostoksia en valitettavasti muistanut kuvata. Syysvaatteiden lisäksi oon ostanut myös muutamia koulujuttuja, joista haluan ehdottomasti kertoa teille enemmän, sillä ne ovat helpottaneet mun koulupäiviä tosi paljon! Vaatteiden, ja koulujuttujen lisäksi pistin tähän postaukseen kuvan mun kenkärakkauksista, mutta ne te oottekin täällä jo aikaisemmin nähneet. 

Aloitetaan ylimmästä kuvasta, jonka kaikki jutut ovatkin Tigerista kosmetiikkajuttuja lukuunottamatta. Tigerista ostin mun suosikkinäytönsuojakalvoja ja pieniä korostustusseja, ja ne maksoivat molemmat vain 2€. Ostin myös superhyödyllisiksi osoittautuneita lappuja, joilla voi merkata kätevästi tärkeitä kirjan tai vihkon sivuja. Ne maksoivat 1€/paketti. Sitten ostin vielä pienen vihon muistettaville asioille, ja kansion, sillä me ollaan jo nyt saatu tosi paljon monisteita, ja ne menevät repun pohjalla lojuessa inhottavasti ryppyyn. Niilläkin oli yhteensä hintaa vain 2€! :)

Vaatteita mun ei hirveästi pitänyt shoppailla, mutta vähän toisin taisi käydä. Oon kuitenkin supertyytyväinen jokaiseen ostokseen, ja ne pääsevätkin kaikki ahkeraan käyttöön koulussa. Flanelli ja joggerssit olivat ehdoton must - hankinta mulle, ja löysin onneksi tosi kivat yksilöt. Yllätyin myös positiivisesti Cubuksen syysmallistosta, ja sieltä ostin flanellin lisäksi myös college paidan ja villatakin. Uudelle farkkuparillekin oli tarvetta, ja hyvät löytyivät Noisy Maylta. Mitäs kaikkea te olette ostaneet koulua varten? Kivaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti