9. elokuuta 2015

• My Summer Faves •

Moikka! Nyt olisi taas pitkästä aikaa uuden suosikkipostauksen aika. Mitenkään älyttömästi uusia suosikkeja ei ole mulle kesän aikana kertynyt, mutta ajattelin silti tulla esittelemään ne tänne, ennen kuin siirryn täällä blogin puolella syysjuttuihin. Mun suosikkien määrään vaikuttaa varmasti se, että olen yrittänyt välttää mm. turhien kesävaatteiden ostamista, kun mitään superlämpöisiä kelejä ei ole juurikaan ollut. Pääsinkin käyttämään kesävaatteita kunnolla lähinnä Kosilla. En ole myöskään ostanut uusia kosmetiikkajuttuja, sillä kesällä olen muutenkin yrittänyt meikata vähemmän. :) Muutamia juttuja olen kuitenkin ostanut loppuneiden tilalle, mutta niistä lisää myöhemmin...

011

1. Vaate - ja asustesuosikit 
Mun ehdoton lempparivaate tänän kesänä on ollut Bikbokin kimono, jonka ostin toukokuussa. Hintaa sillä oli muistaakseni 25€. Sen kangas on todella ilmavaa, ja sen kuviokin on tosi kiva. Tuo kimono onkin päätynyt mun päälle mm. Power Cupin diskossa, One Directionin keikalla ja Solar Soundeilla. Käytin sitä paljon myös Kosilla bikiinien päällä, sillä se viilensi mukavasti, ja suojasi hieman auringoltakin. Kimonon kanssa tykkään yhdistää farkut ja crop topin, ja se näkyykin mun päällä näissä kuvissa

Mun kesän asustesuosikki on ollut Subduedin cross - body bag, jonka tilasin myös alkukesästä. Sillä oli hintaa noin 35€. Olinkin jo pitkään etsinyt tuon tapaista laukkua, ja oon kyllä ollut tuohon supertyytyväinen. Kimonon tapaan mun cross body on ollut mun mukana monessa paikassa, ja sinne mahtuu sisälle yllättävän paljon tavaraa. Se sopii myös ympärivuotiseen käyttöön, ja on todella helppo yhdistää moniin eri asuihin. 

026

2. Uusi tietokone
Sain siis kesän alussa uuden tietokoneen peruskoulun päättymisen kunniaksi ja lukiota varten. Mun tietokone on siis 13 tuumainen MacBook Pro, ja oon kyllä täysin rakastunut tähän. Pientä miinusta tulee kuitenkin siitä, että sen käyttöjärjestelmä on mun mielestä Windowsiin verrattuna aika vaikea käyttöinen. MacBook on itseasiassa mun ensimmäinen tietokone. Mun mielestä Macin parhaita puolia ovat ehdottomasti sen superterävä näyttö, pitkä akunkesto ja sen huippu tyylikäs ulkoasu. Mun pitäisi myös hommata tällä suojakuori/ - laukku, joten vinkatkaa ihmeessä, jos tiedätte mistä löytyisi kivoja. :)

044

3. Kosmetiikka - aiheiset suosikit
Mainitsinkin tuossa alussa, että en ole viime aikoina hirveästi meikannut, tai ostellut uutta kosmetiikkaa. Käytin kuitenkin tänä kesänä loppuun suuren osan mun hajuvesistä, joten halusin ostaa syksyä varten uuden. Kosin lentokentällä myytiinkin Victoria's Secretin tuotteita, joten halusin ostaa  yhden body mistin loppuneiden tilalle. Hetken tuoksuttelun jälkeen päädyin Sensual Blush - nimiseen tuoksuun, ja oon kyllä ollut siihen tosi tyytyväinen. Olen käyttänyt sitä ahkerasti ja se on todellakin ansainnut paikkansa mun kesämeikkipussista, vaikka itse miellänkin sen ehkä enemmän syys - tai talvituoksuksi.

Myös mun kuivashamppoo pääsi hetki sitten loppumaan, joten ostin uuden kuopion reissulta. Mun uusi kuivashamppoo on kuvassa näkyvä Batisten Neon Lights - kuivashamppoo, ja se on limited edition - tuote. Se on mun mielestä tehokas tuote, mutta niin ovat mun mielestä kaikki Batisten kuivashamppoot. Tuote tuoksuu mun mielestä kivan raikkaalta, granaattiomenalta ja jasmiinilta, ja sen pakkaus on myös suloinen. Paras kuivashamppoo mitä olen tähän mennessä kokeillut!

Mun viimeinen kesäsuoksikki on Ted Bakerin meikkipussi, jonka sain viime jouluna joululahjaksi. Se on suuren kokonsa ansiosta ollut mun luottomeikkipussi kaikilla kesän reissulla. Sen ulkoasussa yhdistyvät vaaleanpunainen ja ihana ruusukulta, mistä tykkään tosi paljon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti