6. elokuuta 2015

My Trip to Tampere

068
015
033
025
tampere
031059083038
039

Moikka! Mun alkuviikko on sujunut tosi kivoissa merkeissä, ja tulinkin tänään iltapäivällä kotiin Tampereelta. Mun reissun tarkoituksena oli lähinnä shoppailla kouluvaatteita, nauttia lämpöisistä ilmoista, ja testata mun isän kämppä. Mun isä asuu siis töidensä takia viikot aina Tampereella. Tampere on mun mielestä tosi mukava kaupunki, ja mä harkitsin viime syksynä jopa käyväni siellä lukion, mutta päätin sittenkin jäädä tänne Kauhavalle. :) Vaikka mun lukiohaaveet kariutuivat, tampere vaikuttaa silti tosi kivalta opiskelukaupungilta yliopistojen suhteen. Mun, Marian ja Emman reissu oli tosi hyvä, vaikka isän yksiö olikin neljälle hengelle melkoisen ahdas. Löysin kuitenkin kaiken mitä tarvitsin, ja mulle onkin kertynyt sen verran uusia ostoksia Tampereelta, ja Kuopiosta, joten voisin ehkä tehdä teille ostospostauksenkin, mutta seuraavaksi on tulossa postausta mun kesän suosikeista.

Mentiin Marian kanssa Tampereelle isän kyydissä, ja me oltiinkin keskustassa yhdeksän maissa. Kierreltiin kauppoja, kuvailtiin ja käytiin syömässä. Kamera olikin mukana vain ekana päivänä, joten lähes kaikki kuvasaldo on tiistailta. Oon muuten kuvaillut aika ahkerasti puhelimella, joten olisi kiva kuulla, että tykkäättekö te puhelinkuvapostauksista. Iltapäivällä mentiin kuitenkin isän kämpälle ruokakaupan kautta. Iskän tultua töistä syötiin, otettiin vähän aikaa rennosti ja lähdettiin leffaan. Käytiin vihdoin katsomassa Paper Towns, mutta mun mielestä TFIOS on kyllä ehdottomasti parempi. Leffan jälkeen haettiin Emma junalta.

Keskiviikkona mentiinkin sitten kaikki yhdessä kaupungille. Päivän aikana tuli herkuteltua mm. Burger Kingissä ja irtojäätelöllä, ja lämpöäkin riitti hyvin. Illalla käytiin syömässä wingsejä, ja ajeltiin vähän ympäri Tamperetta. Käytiin myös Torni - hotellin baarissa juomassa yhdet juomat, ja näköalat olivat kyllä sieltä tosi hienot. Tänään me käytiinkin vaan lähinnä Fazerin kahvilassa, ja tultiin junalla kotiin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti