27. elokuuta 2015

summer night sadness

033
113
043
053
Mekko, H&M | Kengät, Converse | Korut, Gina Tricot ja H&M
153
066
004

Moikka! Pian on taas yksi kouluviikko ohi, ja huomenna saakin jo rentoutua viikonlopun merkeissä. Tämä viikko onkin mennyt todella nopeasti, ja rutiinitkin alkavat tuntua jo tutuilta. Koulu alkaa pikkuhiljaa tuntumaan normaalilta, ja ekoista treeneistäkin on selvitty. Sääkin oli tänään sateisen syksyinen, ja mun mielestä se on pitkästä aikaa kivaa vaihtelua helteelle ja auringon paistamiselle. Ehkä kohtaa saa ruveta käyttämään kunnolla syysvaatteitakin. :) Viikonlopulle mulla ei treenejä kummempia suunnitelmia vielä ole, mutta lukion ensimmäistä englannin ainetta pitäisi ainakin koittaa rustailla. Jos vaan haluatte, voisin myös tehdä teille uuden opiskeluvinkkipostauksen, koska sitä oli mun mielestä kiva tehdä viime vuonna. :)

Vaikka tänään oli jo sateista ja viileää, tiistaina tilanne oli ihan toinen. Lähdettiinkin Marian kanssa kuvaamaan teille viimeisimpiä kesäasukuvia, joista tuli mun mielestä tosi onnistuneita. Illalla oli upea auringonlasku, ja haluttiin ikuistaa Maria viimeistä kertaa pitkillä hiuksilla. Oon ihan rakastunut tuohon mun harmaaseen mekkoon, ja toivon, että voin käyttää sitä paljon vielä ensi kesänä, kun tämän kesän kelit eivät mitään huippuluokkaa olleet. Simppelin mekon kanssa yhdistin rennot valkoiset converset, sormuksia ja tupsukaulakorun, joita näkyy nyt todella monessa paikassa. Mitäs te tykkäsitte mun asusta? No, mä taidan nyt jatkaa mun suurimman koukutuksen, The Vampire Diariesin katsomista! Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti