22. elokuuta 2015

rush, rush, rush

042
042
007

Moikka ja pahoittelut pienestä hiljaisuudesta täällä blogin puolella! Mä voin iloisena ilmoittaa, että mä oon selvinnyt mun ensimmäisestä kokonaisesta lukioviikosta, ja kaikki alkaa pikkuhiljaa tuntua jo vähän tutummalta, ainakin ensimmäiseen viikkoon verrattuna. :) Lentopallotreenejä ei olla vielä joukkueen kanssa aloitettu, mutta huomenna olisi tarkoitus pitää kauden ensimmiset harkat, ja mä odotan kyllä innolla kentälle pääsyä. Ihan tarkkaan en osaa vielä sanoa, mitä tästä kaudesta tulee, mutta toivon että me voitaisiin edes treenata tällä kaudella. Kaikin puolin meidän resurssit on aika surulliset tällä hetkellä, ja musta tuntuu, että tää tulee jäämään mun viimeiseksi kaudeksi, ainakin juniorina. No nyt en kuitenkaan masenna teitä enempää mun lentopallomurheilla. 

Täällä meillä päin on kuitenkin ollut ihanan lämpöisiä kelejä, ja aurinkoisista kesäpäivistä on tullut nautittua täysin siemauksin. Kerkesin myös koukuttaa itseni The Vampire Diariesin katsomiseen, ja toi on kyllä ihan huippusarja! En tajua, kuinka en oo aikaisemmin erehtynyt sitä katsomaan! :D Viime perjantaina olin myös lukiobileissä ja viime sunnuntaina kävin vielä uimassa, mutta se taisikin jäädä kesän viimeiseksi kerraksi. Tai no, hellettä on luvattu seuraavillekin päiville, joten ehkä mä vielä innostun. Pahoittelut myös superhuonosta kuvasaldosta, mutta seuraavaan postaukseen lupaan panostaa vähän enemmän. Mun päivät ovat vaan tässä jaksossa superpitkiä, ja mm. matikkaan mun pitäisi yrittää panostaa, sillä pitkämatikka ei ole vielä oikein tahtonut aueta. Joten senkään takia kuvailulle ei ole hirveästi ollut aikaa. :( Kivaa viikonloppua kaikille! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti