12. syyskuuta 2015

Autumn Essentials

Moikka! Koeviikko lähestyy supernopeasti ja tänään mun pitääkin aloittaa luku - urakka, joka tuntuu toistaiseksi pelottavan isolta. Jotta täällä blogissa ei kuitenkaan olisi liian hiljaista, päätin tehdä postauksen, joka olisi mahdollisimman helppo, ja nopea toteuttaa. Päädyinkin pari päivää sitten selailemaan Polyvoressa kauppojen syysmallistoja, ja tälläisen kollaasin mä sain sitten koottua. Osin ostoslistaksi itselleni, ja osin teille lukijoille, jotta näkisitte vähän, millainen tyyli iskee muhun tänä syksynä. Listalle pitäisi kuitenkin lisätä myös mustat farkut, sillä epäonnekseni huomasin tänään, että niiden haarukset olivat kuluneet puhki. Hullua, miten vaatteiden elinkaari ei tahdo kestää edes vuotta! Alkuviikosta ajattelin tehdä teille reseptipostauksen, kun sellaista ei viime kuussa tullut. :) Mukavaa viikonloppua! :* Muuten, nostin alle muutamia kohtia, joita haluaisin ehdottomasti löytää syysvaatekaapistani. 
Näyttökuva 2015-09-12 kello 11.16.19
1. Syksyiset värit. Erityisesti viininpunaista ja oliivinvihreää on näkynyt tosi paljon tämän syksyn mallistoista. Viininpunaista multa löytyykin jo collegepaidan muodossa, mutta myös joku saman värinen asuste, kuten kaulahuivi tai lippis, voisi olla kiva. Myös oliviinvihreitä farkkuja on näkynyt monissa kaupoissa, ja sellaiset voisin kyllä ehdottomasti hommata itselleni, mutta tällä hetkellä ne mustat taitavat olla siellä hankintalistan kärjessä. Myös harmaita, ja mustia vaatteita olisi kiva omistaa enemmän, sillä niiden yhdistely on yleensä todella helppoa. 

2. Asusteet ja kengät. En tiedä mikä muhun on mennyt, mutta mulla on edelleen sama kriisi kuin keväällä. Haluaisin tällä hetkellä ostaa vaikka mitä uusia asusteita, eikä muutama uusi kenkäparikaan olisi pahitteeksi. Asusteista haluaisin hommata lippiksen lisäksi syksyisen lierihatun ja suuremman laukun, jota voisi käyttää tarvittaessa myös koulussa. Kollaasin laukku on muuten H&M:stä. En muuten vieläkään ole hommannut niitä slip oneja, ja kyllä muuten kaduttaa, etten ostanut niitä keväällä. Tarvitsisin myös uudet lenkkarit/sporttisemmat vapaa - ajan kengät, ja nuo Niken Roshe Runit ovat kyllä ihan täydelliset, vaikka yleensä oon ihastunut vain ihanan värikkäisiin free runeihin. 

3. Juhlavuus. Mulla on tulossa nyt syksyllä muutamia tapahtumia, joihin pitäisi pukeutua vähän hienommin, mutta kun pengoin mun vaatekaappia, tajusin että mulla on todella vähän vaatteita, jotka sopisivat mun tuleviin tilaisuuksiin. Nyt himoitsen erityisesti mustaa skater - mekkoa, jonka kanssa voisi yhdistää koruja ja yksinkertaiset korkokengät. Kollaasin mekko on Topshopista, jossa on mun mielestä nykyään todella kivoja vaatteita. Juhlaviin tilaisuuksiin tekee tietysti mieli myös meikata vähän hienommin, ja mun meikkipussi kaipaisikin muutamaa juhlameikin perustuotetta. En omista oikeastaan yhtään huulipunaa, ja oon kuullut Macin huulipunista pelkkä hyvää, joten sellainen voisi olla kiva. IsaDoralla on myös ihan täydellinen, mattasävyistä koostuva luomiväripaletti, jonka ottaisin myös mieluusti itselleni. :)

4. Kotoisat sisustustavarat. Tein tänne blogiin huonepostauksen pari postausta takaperin, jossa mainitsen, että mun huone on tällä hetkellä sellaisessa kuosissa, jossa se tulee varmasti pysymään jonkin aikaa. Pari juttua mä voisin kuitenkin lisätä mun huoneeseen syksyä ja talvea ajatellen. Mulla ei esimerkiksi ole ollenkaan vilttiä/torkkupeittoa, joten sellainen pitäisi ainakin hommata. Yankee Candlen täydellisiä kynttilöitäkään ei voi koskaan olla liikaa, ja H&M Homen ruusukultaiselle korillekin löytyisi käyttöä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti