21. syyskuuta 2015

• Autumn Playlist •

Moikka! Pientä poikkeusta mun postaussuunnitelmiin. Mun piti tehdä teille puhelinkuvapostaus koeviikosta, mutta viimeaikoina on ollut niin kurjan sateista (paria viime päivää lukuunottamatta), joten se taitaa jäädä nyt ainakin vähäksi aikaa tekemättä. Mun viikonloppu meni kuitenkin vain kokeisiin lukiessa, ja kävin mä myös Seinäjoella tsekkaamassa muutamat kaupat. Mitään kummallista en ostanut, vain muutamat lukiokirjat ensi jaksoon ja uudet mustat farkut revenneiden tilalle. :) Ostosjuttuja tulee varmasti vähän myöhemmin, vaikka oonkin kovasti yrittänyt säästää, eikä rahaa ole tullut hirveästi kulutettua. 

Mutta, koska säästän teidät rakeisilta puhelinkuvilta, ajattelin tehdä teille sen sijaan postauksen mun syksyisestä soittolistasta. Musiikista mun blogissa ei ole puhuttu oikeastaan koskaan kunnolla, mikä on vähän hassua, sillä kuuntelen musiikkia oikeastaan ihan päivittäin. Mun musiikin kuuntelu onkin lisääntynyt tosi paljon MacBookin saamisen jälkeen, sillä Spotify on koneella niin kätevä, vaikka ei olisikaan premiumia. Mun lempparisoittolistaan pääsee tästä. Tätä soittolistaa kuuntelen lähes aina, kun oon kotona, kirjoittelin mä sitten postauksia tai tein läksyjä. Alun perin tää oli mun lenkkisoittolista, minkä näkee nimestäkin. :D Jos ette halua tsekata koko listaa, poimin tähän alas muutamia biisejä, jotka on mun mielestä tällä hetkellä tosi hyviä. :) Kyllästyn muuten tosi nopeasti musiikkiin, joten mun listan biisit vaihtuukin aika tiuhaan tahtiin. 

035

What Do You Mean - Justin Bieber
Love Myself - Hailee Steinfeld
Break A Sweat - Becky G

014-001

Good For You - Selena Gomez
Locked Away - R. City, Adam Levine
On My Mind - Ellie Goulding
When Love Hurts - JoJo

019-001

Do It Again - Pia Mia, Chris Brown 
Cheyenne - Jason Derulo
Never Forget You - Zara Larsson

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti