25. syyskuuta 2015

• fallish •

024
096
015
070
Farkut, Vero Moda | Hattu, Lindex | Ripsiväri ja Baby Lips, Maybelline
training

Moikka ja kivaa viikonloppua! Mä oon taas palannut normaaliin koulurytmiin, mikä tuntuu kieltämättä vähän hassulta, kun koeviikolla koulusta pääsi aina ennen yhtä. Mulla alkoi myös koulussa uusi jakso, mikä on onneksi hieman ensimmäistä jaksoa rennompi, mulla on jopa näin perjantaisin hypäri. Harkoissa on tullut koulun ohella käytyä ahkerasti ja testasin mä tällä viikolla ekaa kertaa kaupungin uutta kuntosaliakin. Pitäis varmaan ruveta treenaamaan ihan kunnolla, nyt kun mulla on taas vaihteeksi motivaatiota ja saatavilla ilmainen kuntosali. :) Haluaisin käydä salilla säännöllisesti noin kaksi kertaa viikossa, mutta nyt kun pelit alkaa, niin pitää vähän miettiä, että koska treenaa, ettei oo lihakset peleissä ihan jumissa.

Mun viikonloppu onkin oikeestaan ihan täyteen buukattu. Pitäisi aloitella muutamia kouluhommia ja keritä rentoutumaankin. Lauantaina mulla on yhet bileet ja koko sunnuntai meneekin naisten kolmossarjan aluemestaruusturnauksessa. Tuun muuten tarvitsemaan siihen mun kouluhommaan mun blogia, mutta siitä kuulettekin varmasti lisää myöhemmin. Pikkuvinkki teille näin etukäteen on, etää se liittyy äidinkieleen. :D Mutta, eipä mulla mitään ihmeellisempää asiaa ollutkaan. Koitan tulla postailemaan teille vielä tämän kuun puolella, ja jos teillä on mielessä jotain toivepostauksia, niin kertokaa ihmeessä! Kuvasaldo on taas vaihteeksi aika randomia, kun ei mulle oo mitään ihmeellistä viime aikoina taphtunu. :D Koitan kyllä kovasti panostaa tähän blogiin, mutta uskon, että se tulee olemaan marraskuussa aika vaikeaa, kun lähes kaikki valoisat tunnit joutuu viettämään koulussa, eikä arkena jää ollenkaan aika kuvaamiselle. No, koitan kuitenkin nauttia vielä syksystä, ja tehkää tekin niin! :*

P.S. Mitä muuten tykkäätte mun blogin päivittyneestä ulkoasusta? Sujautin tähän postaukseen myös kuvat mun viimeaikaisista ostoksista, ja isän tuomista Sveitsin tuliaisista. :)

2 kommenttia

  1. hei julia! Huomautuksena ABOUT ME- kohdassa lukee matustelua. kuuluisiko siinä lukea matkustelua? :D

    VastaaPoista