9. syyskuuta 2015

busy autumn

086
052-001
008
076
138-001
Neule, Selected Femme | Farkut, Pieces | Kengät, Converse
022
082

Moikka! Halusin tulla nopeasti jakamaan kuulumisia pitkä koulupäivän jälkeen ennen treenejä. Mun viikko on sujunut ihan mukavasti, mutta mitään ihmeellisempää ei olekaan päässyt tapahtumaan. Suurin osa kuvasaldosta onkin viikonlopulta. :) Mun viikonloppukaan ei ollut mitenkään erikoinen, perjantaina kerkesin olemaan kavereiden kanssa ja herkuttelemaan syysmarkkinoiden lakuilla, löysin muuten uudet suosikkimaut, omenan ja kirpeän colan. Lauantai menikin kouluhommia tehdessä ja koripallon EM - kisoja katsoen. Sunnuntaina käytiin Marian kanssa nappaamassa muutamat kuvat, joissa näkyy muuten hyvin Marian uudet hiukset. :) Nuo olivatkin ensimmäiset vähän syksyisemmät kuvat, mutta mun asu oli vielä varsin tavallinen. Mun ylle pääsivät uudet Noisy Mayn farkut ja Cubuksen college - paita, joita oon muuten käyttänyt tosi paljon. 

Tää viikko onkin mun viimeinen normaali kouluviikko ennen ensimmäistä koeviikkoa. Vähän jo hirvittää, että mitä mulla on vastassa, mutta eiköhän siitä kuitenkin selvitä. Lukemisen ajattelin aloittaa viikonloppuna, sillä mun koeviikko alkaa vasta keskiviikkona, ja siitä on sitten viisi koetta peräkkäisinä päivinä. Kokeiden välissä oleva viikonloppu helpottaa onneksi lukemista. Ajattelin muuten tehdä koeviikosta puhelinkuvapostausta, jotta pääsisitte vähän perille mun tunnelmiin. Miltäs se kuulostaa? Ylihuomenna mulla on lisäksi cooperin testi, eikä yhtään auta, että musta on tuntunut, että pieni syysflunssa voisi olla tulossa. Toivottavasti teillä on vähän rennompaa kuin mulla! Kivaa loppuviikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti