5. syyskuuta 2015

Welcome to My Room

Moikka ja ihanaa syyskuuta kaikille! Syksy kuvaa monille uutta alkua, ja niin myös mulle. Kun kesä loppuu, halutaan palata takaisin terveellisiin elämäntapoihin, koulut ja työt alkavat ja on mahdollisuuksia aloittaa mm. uusia harrastuksia. Itse voisinkin sanoa, että mun uusivuosi alkaa elokuussa, kun koulut alkavat, eika tammikuussa. Tää syksy on ollut mulle vieläpä erityisen poikkeuksellinen sillä oon alottanut lukiossa. Vaikka uusi koulu teettää entistä enemmän työtä, halusin toteuttaa teille vihdoin postauksen mun huoneesta, jota oon lupaillut teille varmaan viimeisen vuoden ajan. :D Tällä hetkellä oonkin mun huoneeseen tosi tyytyväinen, enkä usko, että tänne on lähiaikoina tulossa mitään kummempia muutoksia. Mutta jos haluat tietää lisää mun huoneesta, niin lue ihmeessä eteenpäin! :)

006
024
041
104
095

Tykkään mun huoneesta kaikenkaikkiaan tosi paljon, ja oonkin asustellut tässä ainakin viisi vuotta. Tämä on meidän talon pienin makuuhuone, ja tää kuuluikin aluksi mun pikkusiskolle, mutta mä halusin vaihtaa huoneita. Tarkkaa neliömäärää en osaa sanoa, mutta pienestä koostaan huolimatta tänne mahtuu aikalailla kaikki mitä mä tarvitsen. Säilytystilaakin mulla on tosi hyvin huoneen kokoon nähden. Mun huoneen ikkuna osoittaa etelään, joten luonnonvalosta pystyn käytännössä nauttimaan ympäri vuoden. Lähes kaikki mun huonekaluista ovat Ikeasta, sänkyä, peiliä ja Artekin tuolia lukuun ottamatta. Jos haluutte tarkempia tietoja tuotteista, niin kysykää ihmeessä kommenteissa! Eniten aikaa mun huoneessa mä vietän ehdottomasti mun sängyllä, mutta koulu - ja blogihommia tykkään kyllä tehdä ihan mun työpöydän ääressä. 

055
045
082
099
089

Suurin osa mun tavaroista löytyy  tuosta suuresta Ikean hyllystä, joka löytyy varmasti lähes jokaisesta suomalaisesta kodista. Siitä löytyy kirjojen lisäksi mm. valokuvia, kosmetiikkajuttuja, koulutavaroita ja lehtiä. Mulla on myös kirjahyllyä vastapäisellä seinällä, sängyn yläpuolella pari hyllyä, jossa säilytän mun koruja ja sisustustavaroita. Mulla on myös kolme isoa vaatekaappia, joihin mahtuvat hyvin mun kaikki vaatteet ja vähän muutakin romua. Mun peili, joka on muuten Kodin 1:sestä, nojaa pieneen Ikean lipastoon, jossa säilytän osaa mun meikeistä ja turhista tavaroista. Lipaston viereisessä tyhjässä tilassa säilytän mun reppua, ja toisella puolella olevassa nurkassa muutamia paperikasseja. Kassien yläpuolella on mun DIY - kalenteri. Oonkin viimeaikoina innostunut DIY - juttujen tekemisestä, oon mm. maalaillut mun sisustustavaroita ja mulla onkin muutama uusi projekti suunnitteilla. Mun äiti on myös superkätevä käsistään, joten äiti on tehnyt mun huoneen maton, verhot ja neulotun tyynynpäällisen itse. Oon mäkin muutaman korin virkannut, mutta siihen se onkin jäänyt. :D No, mitäs tykkäsitte mun huoneesta? Pistäkää kommenttia tulemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti