30. lokakuuta 2015

halloween weekend ...

1-IMG_6190
4-IMG_6219
Neule, Zara | Huivi, Cubus | Farkut, Vero Moda | Kengät, DinSko
020
058
5-IMG_6141
3-IMG_6203
7-IMG_6153
Neule, Mango | Farkut, ONLY | Kengät, Vagabond
6-IMG_6178
083

Moikka ja kivaa viikonloppua kaikille! :) Halusin kovasti tulla postailemaan jo vähän aiemmin, mutta mulla on ollut paljon kiireitä koulu- ja lentopallojuttujen kanssa. Asukuvat käytiin kyllä ottamassa Marian kanssa jo viime viikonloppuna, mutta halusin ehdottomasti tähän postaukseen vielä muutamia  valoisia lifestyle - kuviakin. Valoa riittää kuvaamiseen jo nyt todella huonosti, joten odotan kauhulla, millaista tuskaa pimeästä marraskuusta tulee. Ei myöskään auta yhtään, että mun marraskuun ensimmäinen viikko menee koeviikon parissa, ja keskellä koeviikkoa on vielä pelejäkin! Onneksi mulla on muutamia hyviä postausideoita suunniteltuna pimeiden päivien varalle. :D No, se ei kuitenkaan ole vielä tämän ajan murhe. Oon aloittanut kokeisiin lukemisen jo nyt ja tämä viikonloppu meneekin lähinnä fysiikkaa ja ruotsia kertaillessa. Halloweeniakin voisin koittaa juhlistaa jotenkin, mutta se on mulle nykyään aika merkityksetön juhla. Kirjoittelin tänne muuten aikaisemmin mun äikän kirjaprojektista, joten jos teitä kiinnostaa, voitte lukea siitä mun projektiblogista.

Seuraavaksi taidankin kertoa vähän mun asusta. Mun asusta löytyykin tällä kertaa tosi paljon uusia juttuja. Halusin löytää Helsingin reissulta jotain raidallista, joten iskin silmäni heti Zaran neuleeseen. Siinä on kiva kuvio ja värit, joten tykästyin siihen heti. Sen ainoa miinus on, että sen kaula-aukko on melko avoin. Onneksi näin syksyllä sen kanssa voi yhdistää lämpöisen huivin. Mun huivi löytyi Cubuksesta. Maria ei oikein innnostunut viininpunaisen ja tummansinisen yhdistelmästä, mutta mun silmään se näyttää kyllä ihan kivalta. Mun kengät ovat myös uudet. Halusin mun ruskeiden nilkkurien lisäksi vähän naisellisemmat, korolliset, mustat kengät ja sellaiset löytyivätkin Kampin DinSko:sta. Oon käyttänyt niitä jo aika paljon ja nekin ovat osoittautuneet kivan monikäyttöiseksi. Hintakaan ei ollut paha, mikä on ehdottomastin DinSko:n kenkien paras puoli. Mun uusien juttujen kanssa yhdistin vain mustat farkut. Mitäs te tykkäsitte mun lokakuun viimeisestä asusta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti