20. lokakuuta 2015

Helsinki Photo Diary

079
140
097
012
189
029
130
073171
062110185

Moikka! Mä oon nyt parin päivän ajan tapellut tämän postauksen kuvien kanssa, mutta nyt vaikeudet on voitettu, ja tässä olisi vähän lisää kuvasaldoa Helsingin reissusta. Päivät kuluivat nopeasti kaupungilla pyöriessä. Kaupat olivat tulvillaan ihania syys- ja talvivaatteita, mutta mun löydöt jäivät onneksi aika vähäisiksi, mikä oli tarkoituskin. Ostoksista tulee varmasti kuvaa vähän myöhemmin! :) Kahviloissa tuli istuttua useampaan kertaan ja testasin Starbucksissa ihanan Pumpkin Spice Latten, mikä on mun mielestä kaiken hehkutuksensa arvoinen - sopivan mausteinen, eikä liian makea, kuten monet muut Starbucksin juomat ovat. Hyvää ruokaa mä oon muutenkin syönyt vähän liikaa tämän loman aikana, joten nyt voisi ruveta taas vähän kevittämään. :D

Shoppailun lisäksi näin pitkästä aikaa mun sukulaisia. Vietettiin vähän isommalla porukalla mun serkun synttäreitä, ja pari yötä oltiin siskojen kanssa mummilla. Yhdeksi yöksi päästiin kuitenkin Hotel Haveniin, joka on kyllä yksi hienoimmista hotelleista, joissa mä oon koskaan ollut. :) Käytiin kuvailemassa myös hieman keskustan ulkopuolella ja meidän mummin lähellä olevassa luonnossa, joka ei kyllä näyttänyt läheskään niin syksyiseltä, kuin mitä olin olettanut. Toivottavasti teilläkin oli yhtä kiva loma kuin mulla! Tsemppiä kaikille arkeen ja uuteen viikkoon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti