11. lokakuuta 2015

• lomakuulumisia •

115
017
Nahkatakki, Cubus | Toppi, Gina Tricot | Flanelli, Subdued | Farkut, Pieces | Kengät, Converse
086
084
Neule, Pull&Bear | Farkut, Gina Tricot | Huivi, H&M | Kengät, OIS/Aleksi 13
040
016

Moikka, ja ihanaa syyslomaa! Mun syysloma alkoi eilen mahtavasti! Mulla oli kauden ensimmäinen B-sarjan turnaus, ja voitettiin joukkueen kanssa kaikki kolme peliä, vaikka meitä oli vain kuusi pelaajaa. Tuloksena oli pääsy SM-sarjaan, kolmantena vuotena peräkkäin. Parempaa alkua en olisi voinut lomalleni kuvitella, ja nyt saa taas motivaatiota treenata kunnolla. :) Mun syysloma ei kuitenkaan ole pelkkää lentopalloa, sillä lähdetään tiistaina Helsinkiin, kuten aikasemmin mainitsin. Sitä ennen olisi tarkoitus vielä vähän treenailla, katsoa lentopallon EM-kisoja, pakkailla ja ihan vaan rentoutua. :) Eilen näin pitkästä aikaa paria kaveria, mutta eipä mun lomaan mitään kummallisempaa ole kerinnyt mahtua. Pitäisi myös lukea koulua varten sitä kirjaa, mutta se ei oikein innosta tällä hetkellä. 

Perjantaina kuvailtiin Marian kanssa nopeasti vähän meidän asuja. Mun kuvat vaan failas niin pahasti, että saldo on niiden osalta aika surkea. :D Maria onnistui onneksi paljon paremmin. Mun asuun päätyivät pitkästä aikaa harmaat ginan farkut, ja Pull&Bearin neule. Molemmat vaatteet olen omistanut jo yli vuoden ajan, mutta niitä ei ole tainnut täällä blogissa aikaisemmin näkyäkään, ainakaan asukuvissa. Huivi löytyi pikkusiskon vaatekaapista ja tykkäsin kyllä siitä tosi paljon. Varmaan munkin täytyy sitten Helsingistä metsästää itselleni uusi huivi. Asukokonaisuus oli mun mielestä kuitenkin kivan syksyinen ja sopivan rento. :) Marian asu oli hieman "dressympi" versio. Mitä juttuja teidän muuten pitäisi hommata teidän syys-/talvivaatekaappiin? Seuraavaksi palailen varmasti sitten Helsingin kuulumisten kanssa. Pitäkää kiva ja rentouttava loma! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti