16. lokakuuta 2015

My Shopping Day Outfit

144
158
160
153
Paita, Stradivarius | Hame, Vero Moda | Sukkahousut, Pieces | Hattu, Lindex | Laukku, Subdued | Kengät, OIS
161

Moikka! Mä tulin tänään kotiin Helsingistä, missä olin neljä päivää viettämässä syyslomaa sukulaisten ja shoppailun parissa. Tarkempaa päivitystä ja lisää kuvasaldoa mun lomasta on tulossa varmastikin ensi viikon alussa, mutta ensin haluaisin kirjoitella teille mun shoppailupäivän asusta. Kerettiin kerrankin kuvailemaan kunnolla mun asu, joten toivottavasti tykkäätte vaihteeksi tälläisestä postauksesta, missä on pelkkiä asukuvia. Ihana Kaivopuisto tarjosi vielä superkesäisen taustan, mistä tykkäsin tosi paljon, vaikka se on ehkä vähän ristiriidassa mun syksyisen asun kanssa. Syksy Helsingissä oli muutenkin aika alkutekijöissä ja se tuntuikin musta vähän hassulta, sillä täällä meillä päin se on jo todella pitkällä. :)

Mun asu oli tällä kertaa mun mielestä poikkeuksellisen kiva ja hieman erilainenkin. Se poikkeaa sopivasti massasta ja onnistuin ihan kivasti asusteiden käytössä. Tajusin alkusyksystä yhdistää harmaan, Stradivariuksesta ostetun turtle neck - paidan mun mustan hameen kanssa, ja siitä tulikin mun ihan lemppariyhdistelmä. Hassuin juttu on, että tuo paita on jo kaksi vuotta vanha, mutta se on vain lojunut mun vaatekaapissa käyttämättömänä lähes koko ajan. Käytin myös ensimmäistä kertaa mun uutta hattua. Tykkään siitä kyllä tosi paljon, mutta en ole uskaltanut vielä laittaa sitä kouluun. :D Mun cross body bagin ja OIS:in kenkien yhdistelmä on mun mielestä ihana, enkä ole vieläkään kerennyt kyllästymään siihen. :) Mitäs te tykkäsitte asusta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti