3. lokakuuta 2015

september & august faves

Moikka ja kivaa lokakuuta! Mun viimeisestä suosikkipostauksesta onkin vierähtänyt taas vähän aikaa, joten halusin tulla esittelemään teille muutamia juttuja ennen salille menemistä. Ei näitäkään mitään suurta määrää ole kertynyt, koska en ole hirveästi shoppaillut - mikä on vaan hyvä juttu. Toivottavasti saan tehtyä vielä ainakin yhden suosikkipostauksen tälle vuodelle, mutta aika hurjaa ajatella, että vuotta 2015 on enää kolme kuukautta jäljellä. Syyslomaankin mulla on enää viikko aikaa! Seuraavaksi tuleekin varmasti mun kouluprojektiin liittyvää postausta, mutta postailen tottakai normaalisti senkin ohella, sillä se ei varmastikaan kiinnosta teitä hirveästi. :D No, nyt kuitenkin asiaan, eli niihin suosikeihin ...

063

KOSMETIIKKASUOSIKIT

1. Lush Bubblegum Lip Srub: Tämän tuotteen ostin keväällä Helsingin Lushista, joten tätä oon kerinnyt käyttää jo pitkän aikaa. Mun huulet ovat olleet kesällä hyvässä kunnossa, mutta nyt syksyllä suunta on ollut vähän toinen, joten tätä on tullut käytettyä paljon. Bubblegum Lip Scrubin avulla kuivumisen on kuitenkin saanut pysäytettyä nopeasti, sillä huulikuorinnan sokerikiteet kuorivat hellävaraisesti kuivan ihokerroksen pois. Kuorinta on söpön värinen, ja sitä on kätevä laittaa sormella huulille pienestä purkista. Se tuoksuu myös nimensä mukaisesti purkalta!

2. Maybelline Melon Mania Baby Lips: Ette voi uskoakaan kuinka iloinen mä olin, kun mun lemppari baby lips tuli vihdoin Suomeen. Tämä on ehdottomasti mun suosikki baby lips! Sen pakkausksessa yhdistyvät mun kaksi lempiväriä ja sen antama sävy on täydellisen läpikuultavan pinkki. Se näyttää luonnolliselta huulilta, eikä tee huulista "pellehuulien" tapaisia, kuten osa baby lipseistä tekee. Ainut miinus, jonka löydän tästä, on se että se ei mielestäni tuoksu meloonilta, vaan enemmänkin vadelmalta, mutta mua se ei haittaa yhtään. :)

021

SARJASUOSIKKI

1. The Vampire Diaries: Tätä sarjaa oon hehkuttanut useasti aikaisemminkin täällä blogissa, joten se on ehdottomasti ansainnut paikkansa mun alkusyksyn suosikeissa. Katsoin kaikki Netflixissä olevat neljä kautta parissa kuukaudessa. :D Onko tää kellekään muulle mahdollista kuin mulle? En nyt rupea spoilaamaan teille juonipaljastuksia, mutta tää sarja todellakin koukuttaa ja suosittelen kyllä katsomaan, jos etsit jotain aivot narikkaan - teinihömppäsarjaa. :) Ja jos ootte katsonut jo The Vampire Diariesin, niin Netflixiin on tullut pari viikkoa sitten Vampyyri päiväkirjojen spin off - sarja, The Originals, jota mä oon myös ruvennut katsomaan. 

090

VAATESUOSIKIT

1. Cubuksen flanelli: Mun molemmat alkusyksyn vaatesuosikit ovat Cubuksesta, ja siellä oli mun mielestä tänä syksynä poikkeuksellisen kivoja vaatteita. Mä olin etsiskellyt kivaa flanellia jo pitkään, enkä hirveen kauaa miettinyt, kun bongasin tämän tampereella. Hintaa tällä taisi olla noin 20€. Halusin itseasissa löytää juuri vihreäsinisen flanellin, sillä Marialla on punainen, enkä sitten halunnut hommata ihan samanlaista. Tätä on tullut käytettyä niin farkkujen kuin mekkojenkin kanssa ja mun mielestä flanelli kuuluu kyllä jokaisen tytön syysvaatekaappiin! :)

2. Cubuksen collegepaita: Ihanan värinen, ihanan rento ja kotoisa - kaikkea mitä syyspukeutumisen pitääkin olla. Kaipasin alkusyksyllä viininpunaista mun vaatekaappiin ja uutta collegepaitaa, ja kun ne löytyivät vielä samassa paketissa, en voinut jättää tätä kauppaan. Tämä collegepaita sopii hyvin mun lähes kaikkien farkkujen ja kenkien kanssa, ja se onkin ollut mulla päällä koulussa valehtelematta lähes joka viikko. :D

108

KENKÄSUOSIKKI

1. OIS:in nilkkurit: Näitäkin kenkiä on tullut hehkutettua täällä blogissa vaikka kuinka paljon, ja mä lupaan, että tää on nyt viimeinen kerta. Nämä ovat vaan ehkä täydellisimmät kengät jotka oon ikinä omistanut! :) Nää on ostettu Aleksi 13:sta ja hintaa näillä taisi olla noin 90€. Nämä konjakin ruskeat kengät ovat täydelliset nilkkurien ja maiharien välimuodot, ja nämä sopivat hyvin lähes mun kaikkien vaatteiden kanssa.  Näitä myytiin muistaakseni myös mustina, ja ne ovat aitoa nahkaa. Oonkin koittanut pitää näistä hyvää huolta putsaamalla ja suojaamalla niitä. Nää on mun mielestä ihanan tumblr - henkiset, ja oisi myös kiva kuulla, mitä te tykkäätte näistä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti