29. marraskuuta 2015

End of November through iPhone

Moikka! Nyt onkin marraskuun viimeisen postauksen vuoro, ja tuntuu aivan oudolta, että ylihuomenna saa jo avata joulukalenterin ensimmäisen luukun. Marraskuu on mennyt todella nopeasti ilman mitään sen kummempia tapahtumia, mutta on tämä ollut ihan kivakin kuukausi. Olen pelaillut paljon lentopalloa, selvinnyt toisesta koeviikosta ja käynyt pari kertaa leffassa. Katsomassa  uuden Bondin ja Matkijanärhi osa 2:sen. Sanoisin, että mulla on ollut keskivertoa parempi marraskuu. Erityisen tyytyväinen olen siihen, että olen pystynyt postailemaan melko normaalisti, vaikka valon määrä on tietysti vähentynyt todella paljon. Joulukuussa mun blogi täyttyy tietysti joulujutuilla, joten postattavaa on varmasti helpompi keksiä. :) Jos teille tulee mieleen jotain tiettyjä postauksia, mitä haluaisitte nähdä niin vinkkailkaa ihmeessä! Muuten tulossa seuraavaksi on varmasti marraskuun suosikkeja, reseptiä ja jotain erikoispostaustakin ... Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! 

wintery

Alkuviikosta täällä meillä päästiin tosiaan nauttimaan mukavasta määrästä lunta. Tämän kuvan nappasin pikkubussin ikkunasta, kun oltiin tulossa koululle KLL - peleistä. Pelit eivät hirveän hyvin menneet, mutta ainakin harjoitusta tuli. :) // Lumien lähdettyä masennuin, ja erehdyin selailemaan puhelimen syövereistä löytyviä kesäkuvia. Bongasinkin tämän Kosilla otetun selfien minusta ja siskoista, ja tämä onkin ehkä paras yhteiskuva, mikä meistä on ikinä otettu. :D

hypärielämää

Meidän koulussa/nuorisotiloilla on biljardipöytä, joten biljardia on tullut viimeaikoina pelattua ihan kivasti. Alkusyksystä en osunut edes palloon, mutta nyt oon kehittynyt siinä jo ihan hyväksi. :) Kulmia alkaa ymmärtämään yllättävän nopeasti, ja lyöntiin on tullut kivasti napakkuutta. Välillä peli sujuu kyllä surkeasti, mutta kaikki onnistuu, kunhan vain jaksaa keskittyä. // Mun viime viikkoinen hypäri sujui mukavasti matikanläksyjä tehdessä ja lempisuklaata syödessä. Geometria on kyllä ehdottomasti kivin ja helpoin aihe pitkässämatikassa tähän mennessä. Uusi laskinkin on tullut nopeasti tutuksi.

volleyball&snack

Eilen mun joukkuella olikin kotipelit. Omaan peliin olin tosi tyytyväinen, mutta viimeinen häviö jäi vähän harmittamaan. Voitettiin siis kaksi peliä, ja hävittiin tiukasti yksi. Voitolla oltaisiin noustu takaisin SM-sarjaan, mutta nyt pysyimme ykkössarjassa. No, ensi turnauksessa on vielä mahdollisuuksia nousta. // Treenien jälkeen poikkeuksellisen terveellistä iltapalaa. Jaksoin kerrankin panostaa, kuvaamisella ei tietenkään ollut osallisuutta asiaan ... :D

xmas vibes

Tämä sunnuntai onkin mennyt rennoissa merkeissä. Oon katsellut youtubesta jouluvideoita ja Black Friday Haul:eja. Välipalaksi päätyi mukillinen glögiä, pipareita ja pähkinöitä. // Oon koristellut mun huoneen jo kivan jouluiseksi, ja voisin jopa kehitellä jonkinlaista DIY Christmas Decoration - postausta. Jaksoin jopa kerrankin siivota ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti