15. marraskuuta 2015

marraskuun kuulumisia ...

3-IMG_51342-IMG_5168
1-IMG_5122

Moikka ja suuret pahoittelut postailemattomuudesta sekä aivan surkeasta kuvasaldosta! Tuntuu hassulta kirjoitella vaihteeksi kuulumisia, kun tuntuu, että viimeisimmästä kuulumispostauksesta on kulunut jo tosi paljon aikaa. Koeviikko on vihdoin ohi, ja muutaman kokeenkin mä oon jo saanut takaisin. Hyvinhän se meni tälläkin kertaa, sillä tähän asti oon saanut pelkkiä kiitettäviä. :) Mulla alkoi myös syyslukukauden viimeinen jakso, joka mulla on onneksi rento, pitkistä päivistä huolimatta. Tässä jaksossa mulla on uskontoa, matikkaa (Pitkää matikkaa on joka jaksossa - buu!), biologiaa ja enkkua, joten ekaa kertaa mulla on koeviikolla vain neljä koetta. Noiden aineiden lisäksi mulla on vielä kokonainen kurssi kuvista, pari tuntia atk:ta ja neljä tuntia liikuntaa. Paperilla mun jakso ei ainakaan hirveän pahalta vaikuta, mutta katsotaan sitten uudestaan, kun pimeys ja kylmyys lisääntyvät ...

Mun viime viikonloppu olikin aika täynnä tekemistä. Lauantaina olin koko päivän lentopallopeleissä Loimaalla ja sunnuntaina lueskelinkin kokeisiin ja vietin perheen kanssa isänpäivää. Hävittiin harmittavasti kaikki neljä peliä, ja saatiinkin sitten kauden ensimmäisiä häviöitä  ihan kunnolla. No, seuraava turnaus on  vielä tämän kuun lopussa kotona, joten siellä sitten tsempataan uudestaan ja noustaan toivottavasti takaisin SM-sarjaan! :) Illalla pelien jälkeen olisi ollut vielä bileetkin, mutta sinne en enää jaksanut lähteä. Tämä viikonloppu sujuikin sukulaisoa ja kavereita nähdessä, ja kerkesin onneksi käymään salillakin. Kohta pitäisi lähteä katsomaan muutaman kaverin jääkiekkopeliä Emman kanssa. Netflixiäkin olen kerennyt katsomaan ihan liikaa, ja voi luvat, että ensi viikolla tulle sitten Netflix - aiheista postausta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti