4. marraskuuta 2015

My Top 5 Favorite Instagram Accounts

Moikka ja kivaa marraskuuta sinne ruudun toiselle puolelle! :) Mun marraskuu on alkanut kiireisesti koeviikon merkeissä, mutta kerkesin onneksi valmistella teille viikonloppuna tämän postauksen mun instagram - suosikeista. Instagram on ehdottomasti mun lemppari sosiaalinen media ja sitä on tullut selailtua jo lähes kolme vuotta. Jos joku ei sattumalta tiennyt, niin mut löytää ig:stä nimellä @juliaamandas. No, tän postauksen tarkoituksena ei kuitenkaan ollut mainostaa mun omaa tiliä, vaan mun instagram lemppareiden upeita feedejä. Näille kaikille tileille yhteistä ovat laadukkaat, valoiset kuvat, taitava muokkaus ja feedin yhtenäinen tunnelma, olen myös seuraillut niitä jo vähintään puolen vuoden ajan. Joskus mä oikeasti toivon, että mun elämä voisi olla yhtä kuvauksellista, kuin näiden tilien ihmisillä. Toivottavasti tykkäätte vähän erilaisemmasta postauksesta! Ja muuten, jos teille on kertynyt instagram - suosikkeja, niin vinkkailkaa niitä ihmeessä mulle. Kaikki kollaasien kuvat ovat linkkaamieni ihmisten ottamia, enkä omista niiden oikeuksia! Nyt kuitenkin asiaan ...

laurdiy ig


Kanadalais - suomalainen youtubettaja ja diy - guru Lauren Riihimaki, eli LaurDIY on ollut mun seurattujen listalla jo lähes vuoden. Laureniin törmäsin aluksi nimenomaan youtubessa, kun ihastuin hänen DIY - videoihinsa. Myöhemmin rupesin seuraamaan häntä myös instagramissa. Laurenin feedistä löytyy upeita asukuvia hänestä itsestään ja hienoja sommitelmia niin DIY-jutuista, kuin arkisista tavaroista. Laurenin instagram - elämä ei kuitenkaan vaikuta liian lavastetulta, sillä sieltä löytyy myös spontaaneja selfieitä ja kuvia hänestä perheensä ja ystäviensä kanssa.

polabur ig


Venäläisen Polinan instagramiin törmäsin joskus ihan sattumalta, ja siitäkin on jo niin kauan, etten edes muista, miten se tapahtui. Tyttö asuu upeassa Amsterdamissa, johon olen rakastunut aivan täysin Polinan instagramia seurattuani. Hänellä on todellakin silmää kauniille asioille, joiden ympäröimänä hän tuntuu olevan koko ajan. Hänen feedissään on kuvia Amsterdamin ja lukuisten muiden kaupunkien upeista rakennuksista, ruuasta, ja hieman hänestä itsestäänkin. Polina matkustelee paljon ja hänen tilillään on 65 tuhatta seuraajaa. 

miriam albero ig


Espanjalaisen triathlonisti Miriam Alberon tiliin törmäsin Marian vinkkaamana. Hänen instagraminsa on täynnä toinen toistaan inspiroivampia treenivideoita ja -kuvia. Pelkkiä treenijuttuja tilillä ei kuitenkaan ole, sillä sieltä löytyy myös asu- ja ruokakuvia, sekä kuvia hänen lomamatkoiltaan. Kaikki kuvat ovat todella laadukkaita ja sopivat kadehdittavan täydellisesti yhteen. Lyhyet videoklipit on editoitu taitavasti ja niissä oleva musiikki on aina askeleen edellä minua.

annikaollila ig


Suomalaisen bloggaajan Annika Ollilan blogia olen seuraillut jo pitkään, mutta hänen instagramiinsa tajusin jostain syystä kurkistaa vasta viime keväänä. Minusta tuli kuitenkin heti Annikan seuraaja, ja pakko myöntää, että käyn stalkkailemassa hänen feediään vähän liiankin usein. En kuitenkaan voi itselleni mitään, sillä se on vain täynnä niin ihania kuvia, että toivoisin voivani teleportata itseni niihin Annikan tilalle. Myös Annika on onnistunut yhtenäisen feedin luomisessa täydellisesti, ja ammattibloggaajien kuvat ovat tietysti aina huippuhyviä. 

subdued ig


Mun viimeinen instagram - suosikki on Italialaisen vaateketju Subduedin instagram. Tätä tiliä olen seurannut jo yli vuoden, ja kuvien taso on ollut aina yhtä hyvä. Subduedin kuvista on ihana hankkia inspiraatiota omia asuja ja kuvia varten. Tilin kuvissa näkyy tietysti Subduedin vaatteita, ketjun liikkeitä ympäri Eurooppaa, Subdued - tyttöjä ja upeita italialaisia maisemia. Kaikki kuvat ovat kuin suoraan tumblrista! En seuraa monenkaan yrityksen tilejä, vain muutaman ulkomaalaisen vaateliikkeen, mutta Subdued on kyllä ehdottomasti paras niistä, joihin olen törmännyt. Subduedin kauppoja löytyy Etelä- ja Keski - Euroopasta ja nettisivuillakin on vihdoin ilmaiset postikulut yli 60€:n ostoksille Euroopan aluella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti