25. marraskuuta 2015

• My Wish List for Christmas 2015 •

Moikka! Marraskuu alkaa olemaan pian lopuillaan, ja joulukuun alkaminen tarkoittaa ainakin mulle sitä, että joulua saa ruveta odottamaan ihan täysillä. Mun joulufiiliksen nostamiseen kuuluu oleellisena osana tietysti lahjatoiveiden miettiminen, vaikka lahjat eivät olekaan se joulun tärkein juttu. Monesti sukulaiset ja kaverit alkavat tähän aikaan kyselemään, mitä sieltä paketeista olisi kiva löytää, joten yritän mietiskellä näitä juttuja aina hyvissä ajoin. Olen myös muutamana vuonna tehnyt tällaisen Polyvore - kollaasin tänne blogiin, ettekä te välty siltä tänäkään vuonna. :) Jos haluat tietää tarkemmin mun toiveista, niin sepustin alas taas vähän perusteluja mun toiveille. Mitäs te tänä vuonna toivotte lahjaksi? Kivaa loppuviikkoa kaikille! :*

My 2015 Xmas Wish List

1. Niken urheiluvaatteet: Kaikki Niken treenikamat ovat osoittautuneet mun ja Marian käytössä tosi hyviksi, ja niitä oon toivonut tänäkin jouluna saavani. Erityisesti uudelle treenikassille mulla on ollut tarvetta jo kauan. Myös urheilurintsikat tai Nike Pro - shortsit olisi kiva saada ja nekin tulisivat varmasti kovaan käyttöön lentopallotreeneissä ja salilla käydessä.

2. Frendsin Layla - kuulokkeet: Frendsin ruusukultaisia kuulokkeita oon himoinnut jo runsaan vuoden ajan. Bongasin ne joskus aivan sattumalta youtubesta ja iskin niihin silmäni heti. Ruusukullan ja valkoisen yhdistelmä miellyttää mun silmän lisäksi nykyään todella monia muita, ja näihin kun yhdistäisi saman sävyisen iPhone 6S:n, niin johan olisi täydellinen combo! Ihanan värihyhdistelmän lisäksi mua miellyttää kuulokkeiden sirous ja naisellinen ilme. No, 6S:ssä on mulle ehkä kaukainen haave, mutta musta tuntuu, että tänä talvena kuuntelen musiikkia juuri näistä kuulokkeista ...

3. Juttuja omaan kotiin: Mä taidan olla näiden juttujen suhteen vähän myöhäisherännyt. Täytän kuitenkin pian 16, eikä mulla ole vielä juuri mitään juttuja kerättynä omaan kotiin. Erityisesti astioita olisi kiva saada, sillä ne ovat kalliita. Olen ruvennut keräämään Iittalan valkoista Teema - sarjaa, sillä se on ihanan ajatonta, ja sen astiavalikoima on monipuolinen. Astioiden lisäksi myös lakanat ja pyyhkeet olisivat mieluisia lahjoja. Omaan huoneeseen olisi kiva saada torkkupeitto ja uusia tuoksukynttilöitä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti