22. marraskuuta 2015

winter is magic ...

1- 156 (92)
4- 156 (39)
3-IMG_5207
2-IMG_5212
2- 156 (20)
3- 156 (55)
Neule, Pimkie | Paita, Mango | Farkut, Vero Moda | Hattu, Lindex | Kengät, OIS
5-IMG_5201
1-IMG_5241

Moikka! Mun viikonloppu on sujunut kivoissa ja rauhallisissa merkeissä. Eilen kävin isän ja siskojenkanssa Seinäjoella ostoksilla ja syömässä, mutta tämä sunnuntai onkin mennyt pelkästään kotona. Oon katsonut vähän Netflixiä, tehnyt englannin aineen ja kävin mä Marian kanssa ottamassa nopeat asukuvatkin, kun ulkona on niin ihanan talvista. Lunta on tällä hetkellä viitisentoista senttiä ja pihalle on kyllä tullut ihanan valoisaa, mikä helpottaa kuvaamistakin huikeasti. Seinäjoelta mun mukaan ei tarttunut mitään kummallista. Ostin parit ihanat jouluvalot mun huoneeseen ja parit lahjat, kun en kerran itselleni mitään vaatetta löytänyt. Ensi viikolle voisin lupailla joululahjatoive- ja puhelinkuvapostausta, mutta katsotaan, mihin mun aika riittää. :) Mulla on ensi viikolla KLL - pelit, naisten kolmossarjan pelit ja B:n pelit, joten lentopalloa kyllä riittää ...

Mun asu oli tällä kertaa varsin klassinen. Yhdistin mun luottokauluspaidan Pimkien harmaan neuleen kanssa ja eihän se vikaan mennyt. Oon käyttänyt tuota yhdistelmää koulussakin pariin otteeseen. Kauluspaita tuo asuun mielenkiintoa ja neule lämmittää mukavasti. Mustista farkuista en enää luopuisi mistään hinnasta, ja Maria onkin saanut mut koukuttumaan niihin. Ne ovat vain tällä hetkellä paljon helpommin yhdisteltävissä kuin mun yhdetkään siniset farkut. Asusteina toimivat teille jo ennestään tutut kengät ja Lindexin huopainen floppy hat, joka lämmittää mukavasti pikku pakkasella. :) Mitäs te tykkäsitte asusta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti