22. joulukuuta 2015

Busy doing nothing?

4- 59 (33)
2- 59 (53)3- 59 (16)
1- 59 (8)


Moikka! Mun piti itseasiassa tulla postailemaan jo pari päivää sitten, mutta loman alkamisesta huolimatta mulla on ollut kaikenlaisia kiireitä. Mun lauantai meni joukkueen kanssa peleissä Eurassa, josta tuloksena oli kaksi voittoa ja yksi tappio. Pysyttiin sarjakaaviossa jälleen samalla tasolla ja seuraavat pelit ovatkin vasta tammikuun puolessa välissä. Harkoistakin on nyt taas vähän taukoa, mutta tänään olisi ainakin tarkoitus käydä salilla, ettei tule pelkästään syötyä ja laiskoteltua. :D Sunnuntaina mä sitten pelkästään laiskottelin, ja katsoin Netflixistä loppuun mulla kesken olleen sarjan (The Originals) ja nyt mä etsiskelen sitten uutta sarjaa, jonka mä voin ottaa työn alle.

Eilinen, eli maanantai mulla kuluikin kokonaan Vaasassa shoppaillessa. Itselleni mä löysin ainoastaan yhden pienen jutun, mikä ei sinänsä haittaa, sillä mun tavoitteena olikin vain ostaa loput joululahjat. No, lahjastressistä on nyt onneksi päästy, ja mä voin ruveta kanavoimaan mun voimia siivoamiseen, jouluruokien tekoon ja muuhun viimehetken jouluhössötykseen. Aivan sairaasti hommia on vielä jäljellä, joten ymmärrätte varmaan, miksi mun postausrytmiinkin tuli taas vähän pitempää taukoa. Joulun jälkeen ajattelin tietysti tehdä postauksen mun jouluaatosta ja ihan vuoden loppuun ajattelin esitellä teille mun joulu- ja synttärilahjoja. Mua kiinnostaisi myös tehdä jonkun lomapäivän myday, mutta saa nähdä, mitä kaikkea ehdin. Mutta, tämä taitaa jäädä mun viimeiseksi postaukseksi ennen joulua, joten oikein ihanaa joulua teille kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti