25. joulukuuta 2015

• Jouluaatto 2015 •

3- 151 (36)
1- 151 (10)
2- 151 (13)
4- 151 (52)
5- 151 (77)
7- 151 (94)
8- 151 (110)
1- 151 (17)
9- 151 (7)
1- 5 (2)

Moikka ja ihanaa Joulupäivää! :) Joulun kohokohta ja ehkä odotetuin päivä, eli itse jouluaatto, on vietetty ja se meni mulla kyllä todella mukavasti. Mun aatto oli täynnä ihanaa ruokaa, lahjoja, mummeja ja rentoa yksin- ja yhdessäoloa. Kuvailtuakin tuli todella mukavasti ja aattopäivä oli aivan upean valoisa, vaikka lumipeitettä hieman kaipasinkin. Kuvasaldoon olin kyllä tyytyväinen, ja yritän tehdä teille tosiaan my dayn mun jostain lomapäivästä, ja esitellä mun joululahjoja sitten, kun kaikki synttäripaketitkin on avattu, jos vain valoa riittää kuvailuun tarpeeksi hyvin. Tänään kävin katsomassa mun sukulaisten vauvoja ja kohta siirrynkin taas jouluruokien pariin. Mutta, sitä ennen ajattelin kertoa teille tarkemmin, miten mun aatto sujui.

Heräsin aamulla noin puoli kymmenen aikoihin. Mun aamu alkoi joulukalenterin viimeisen luukun avaamisella ja kevyellä aamupalalla. Sen jälkeen siistin mun huoneen joulukuntoon, laitoin hieman meikkiä naamaan ja tein muut normaalit aamutoimet. Ennen yhtätoista osa meidän perheestä lähti käymään haudalla, mutta mulle ja Lindalle, eli mun pikkusiskolle nakitettiin puuron keitto. Puuro onnistui tosi hyvin ja se maistui superhyvältä vuoden tauon jälkeen. Sitten katsottiin yhdessä joulurauhanjulistusta suklaarasian kanssa. Sen jälkeen mulla olikin hyvin vapaa aikaa. Lueskelin blogien joulupäivitykset läpi ja aloitin äidiltä lainaamaani kirjaa. :) 

Laittauduin iltaa varten vaihtamalla hienommat vaatteet ja meikkaamalla hieman lisää. Toinenkin mummi tuli meille kolmen maissa ja juotiin yhdessä vähän glögiä. Aika nopeasti siirryttiinkin joulupöytään, ja tietysti jouluähky saavutettiin liian nopeasti. Pian syömisen jälkeen avattiin lahjat. Sitten pelasimme yhdessä Trivial Pursuitia ja lopuksi söimme juustoja. Mä olin jo puolenyön maissa tosi väsynyt, joten nopean suihkun jälkeen mä päätin painua pehkuihin.

Toivottavasti teidänkin jouluaatto sujui supermukavasti! Ihanaa loman jatkoa kaikille! :)

2 kommenttia

  1. Tee postaus joululahjoista, joita sait?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo teen sen jälkeen kun oon saanut synttärilahjat, ettei tarvitse niitä esitellä myöhemmin. :)

      Poista