28. joulukuuta 2015

My Xmas & Birthday Gifts

Moikka! :) Suunnittelin alunperin, että tekisin tämän postauksen vasta mun synttäreiden jälkeen, mutta en kuitenkaan malttanut enää odottaa joten tämä tulee nyt tähän väliin. Ehkä yritän sitten tehdä vaikka huomisesta, eli mun synttäripäivästä, sitä myday - postausta. En ole siis ihan mun kaikkia synttärilahjoja vielä saanut, mutta nekin tulevat varmasti myöhemmin näkymään täällä blogissa. Mutta, näitä on kuitenkin taas ihan kivasti (onneksi vähemmän kuin viime vuonna) joten halusin nämä tulla esittelemään. Toivottavasti tykkäätte tästä postauksesta ja iso kiitos kaikille lahjojen antajille! Sainkin aika lailla kaiken, mitä olin toivonut ja tietysti vähän extrajuttujakin. :) Jos haluat tietää mun lahjoista enemmän, kuin nähdä pelkät kuvat, niin sepustin niistä hieman tuonne kuvien alle.

3- 77 (28)

Mun lempparijuttuja, eli kosmetiikkaa sain onneksi tänäkin vuonna ihan mukavasti. Äidiltä sain pitkään haaveilemani IsaDora:n luomiväripaletin sävyssä 50 "Matte Chocolates", joka on kyllä ihan täydellinen. Kerkesin eilen jo vähän testailemaankin sitä. Äidiltä tuli myös iloisena yllätyksenä Garnierin hiusnaamio. Pikkusiskolta sain Lumenen suihkugeelikuorinnan ja H&M:n kasvonaamion. Mummilta sain huulikiiltoja ja isältä sydämen muotoisen saippuan. :)

2- 77 (13)
7- 77 (76)
1- 77 (4)

Sain todella hyvin juttuja omaan kotiin. :) Sain kaksi pussilakanasettiä, toinen oli aivan upea Gantin paisley - kuosinen setti ja toinen oli suloisen mintunvihreä setti Stockmannilta. Kiitos isälle ja kummitädille näistä! Sain myös todella kivan määrän astioita keräämästäni sarjasta. Keräämäni sarja on siis Iittalan valkoinen teema - sarja. Kiitos tädille ja Marialle näistä! :) Suklaatakin tuli ihan liikaa ja noita on tullut syötyä kyllästymispisteeseen asti. En syö vapaaehtoisesti enää yhtäkään!

4- 77 (40)
6- 77 (66)
5- 77 (53)

Vaatepuolelta sain lahjaksi ihanan, tummansinisen Peakin hupparin ja ihanan neulemekon Seppälästä. Sain myös muutamat lämpöiset sukat ja lapaset. Synttärilahjoiksi sain mummilta lahjakortin yhteen mun suosikkikauppaan, eli Vero Modaan ja äidiltä myös synttärilahjaksi Vagabondin slipon - kengät, joita olen metsästänyt viime keväästä asti. Täydellisiä yksilöitä ei vaan tahtonut löytyä mistään ja kun bongasin nuo kengät Vaasasta, tiesin kyllä heti, että haluan ne synttärilahjaksi.

1- 7 (3)

Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä esittelen teille mun urheilu-aiheiset lahjat. Sain toiselta kummitädiltäni ihanan Niken treenikassin, joka tulee todellakin tarpeeseen, sillä oon aikaisemmin mennyt vain mun seuran lahjoittamalla laukulla. No, nyt on sekin puoli kunnossa. :) Mummini antamalla lahjarahalla ostin itselleni uudet Niken urrit, sillä niitä saa olla kokoajan pesemässä ja siitäkin on yli vuosi, kun viimeeksi sain/ostin uudet. Niitä tulee käytettyä harkoissa ja muissa urheilujutuissa todella paljon, joten sekin oli ihan superhyvä lahja.  Mitäs te saitte lahjaksi ja mikä oli teidän lempparijuttu mun lahjojen joukosta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti