30. joulukuuta 2015

My Year 2015 (Part 1)

Moikka! Ihanaa vuotta 2015 on jäljellä enää hieman yli yksi päivä, joten ajattelin koota tänne blogiin taas My Year - postauksen ihan omaksi ilokseni ja toivottavasti tästä on teillekin jotain hupia. Tai no, pitäisi varmasti sanoa postaukset, sillä näitä tulee tällä kertaa kaksi, sillä vuoden mahduttaminen yhteen postaukseen on aika lailla mahdoton tehtävä, vaikka se multa viime vuonna onnistuikin. Viime vuodesta kertovaan postaukseen pääset tästä. Tähän ensimmäiseen postaukseen tulevat tietysti vuoden ensimmäiset kuusi kuukautta ja seuraavaan osaan loppupuoliskon kuukaudet. Tammikuun puolella tulee sitten toinen osa ja koitan väsätä teille jonkun postauksen myös mun uudenvuodenlupauksista, sillä niitä on tullut mietiskeltyä aika paljon. My day jäi tältä vuodelta tekemättä, mutta lupaan, että ensi vuonna niitä tulee näkymään mun blogissa enemmän kuin yksi! :)

Kaiken kaikkiaan vuosi 2015 on ollut aivan huikea vuosi, mutta mun on jostain syystä vaikea päättää, oliko vuosi kuitenkaan yhtä hyvä kuin vuosi 2014. Olen ainakin muuttunut ihmisenä niin ulkoisesti, kuin sisäisestikin ja uusia kokemuksiakin on tullut tämän vuoden aikana paljon. Toivottavasti vuodesta 2016 tulee parempi, kuin parista viime vuodesta yhteensä! No, jos haluat kuulla lisää mun vuodesta 2015, lue ihmeessä lisää. Upeaa vuodenvaihdetta ja ihanaa uutta vuotta 2016 teille kaikille! :* Kiitos kaikille ihmisille, jotka ovat olleet mun vuodessa mukana! 

january

Tammikuu
Tammikuusta mulla ei jälleen kerran ole mitään muistikuvia. :D Aloitin viimeisen kevätlukukauteni peruskoulussa ja olin superlaiska bloggaaja. Lentopalloseuran junioriturnauksessa mut palkittiin parhaana tyttöhyökkääjänä, mutta joukkueen pelit olivat pettymys, sillä hävittiin tammikuussa lohko, mikä ratkaisi sen, ettei voitu päästä SM-välieriin. Koulussakin oli paljon hommia. Aloitin tammikuussa katsomaan AHS:sää ja myös monia muita sarjoja tuli katsottua paljon. Luin myös kirjoja ja tein YouTubesta inspiroituneena DIY - juttuja. :)

february

Helmikuu
Helmikuu olikin sitten hieman tapahtumarikkaampi kuukausi - onneksi. Helmikuussa olin peruskoulun viimeisellä TET - jaksolla kirjastossa ja nukuin pari viikkkoa ilman sänkyä, kun mulle piti hommata uusi. :D Hiihtolomalla oltiin Rukalla, jossa parasta oli tietysti laskettelu, ihana ruoka, maisemat ja Isac Elliotin keikka. Ystävänpäivänä juhlittiin Emman synttäreitä ja vietettiin viimeiset viikot vanhassa koulussa ennen väistötiloihin siirtymistä. Bloggasin paljon ja harkoissa sekä salilla tuli käytyä tosi ahkerasti. Mun helmikuuhun mahtui mukaan myös isoskoulutusleiri ja tietysti Netflixin tuijottamista. 

march

Maaliskuu
Maaliskuussa olin aivan innoissani keväästä ja pikkuhiljaa alkoi kutkuttamaan ajatus tulevasta kesästä. Mun arki pyöri normaalisti koulun ja treenaamisen ympärillä. Kävin Seinäjoella, näin kavereita ja oli mulla jonkin verran koulukiireitäkin. Maaliskuun kohokohta oli mun ja Marian reissu Helsinkiin, joka tapahtui keskellä viikkoa ja oli mun mielestä aivan liian lyhyt. Meidän reissun syynä oli ihanan Katy Perryn keikka ja show ja itse laulaja olivat tietysti aivan upeita. Helsingissä tuli myös shoppailtua liiankin hyvin ja nähtyä hieman sukulaisiakin.

april

Huhtikuu
Luin tätä postausta varten tietysti vanhoja postauksia, mutta niitä lueskellessa tuntuu, että mun huhtikuun ei ainakaan kuulunut mitään ihmeellistä. Kokeita oli paljon ja lentopallokauden loppu oli näkyvissä. Blogissa treenien vähentyminen näkyi tietysti aktiivisempana postailuna ja moneen huhtikuun postaukseen olenkin todella tyytyväinen. Huhtikuun oli kuitenkin aivan normaalia arkea, joten siitä ei mitää ihmeellistä kerrottavaa olekaan. Ai niin, sain tietää, että pääsin isoseksi! :)

may

Toukokuu
Toukokuu on jäänyt mun mieleen myös huippukivana kuukautena. Toukokuussa vietettiin viimeiset viikot peruskoulun penkillä, vietettiin äitien päivää, pidettiin joukkueen kanssa kauden päättäjäiset ja juhlittiin päättäreitä. Käytiin myös Emman kanssa Vaasassa shoppailemassa ja mielestäni tänne blogiinkin tuli toukokuun aikana ihan kivoja postauksia. Kauden päättäjäisissä katsottiin jääkiekon MM-kisoja ja istuttiin paljussa. Päättärien kommelluksille on naurettu jälkikäteen monet kerrat ja niitä tulee toivottavasti muisteltua vielä tulevaisuudessakin. 

june

Kesäkuu
Kesäkuu on varmasti mun suosikkikuukausi vuodelta 2015. Mulla oli aivan älyttömästi kaikkea menoa, aikka loma oli juuri alkanut. Heti loman alkuun pelattiin Power Cupissa Vaasassa, ja siellä sujui kyllä kaikki ihan mukavasti. Power Cupin jälkeen mulla oli muutama päivä vapaata ja sitten lähdinkin riparille isostelemaan. Isosena oleminen oli kiva kokemus ja toivottavasti pääsen ensi kesänä uudestaan isoseksi. Oltiin myös perheen kanssa viikko Kosilla, Kreikassa. Aluksi mua vähän harmitti, että en saanut viettää juhannusta kotona kavereiden kanssa, mutta näin jälkikäteen ajateltuna oli ihana nauttia hellekeleistä ja saada kunnon rusketus. ♥ Kosilta tulon jälkeen olikin One Directionin keikka ja loppukuuksi jäimmekin Helsinkiin. 1D:n keikka on kyllä ehdottomasti yksi mun vuoden huippukohdista! 

2 kommenttia

  1. Ootko oikeasti noin hyvä lentopallossa kun saat teidän seuraltakin palkinnon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se mikään saavutus oo, mutta kyllä mä oon siitä ainakin ihan ylpeä, sillä on meidän seurassa tosi hyviä pelaajia

      Poista