12. joulukuuta 2015

#PreChristmasParty

2- 44 (15)
3- 44 (30)
1- 30 (28)2- 30 (16)
1- 44 (13)
4- 44 (20)
3- 30 (7)

Moikka pitkästä aikaa! Täällä blogissa on vaihteeksi ollut vähän hiljaisempaa, kun en keksinyt mitään järkevää postausta keskelle viikkoa. Nyt on kuitenkin kuulumispostauksen vuoro ja ensi viikolle onkin sitten tulossa jotain hieman erikoisempaa. Toivottavasti reseptiä, mutta katsotaan kuinka ehdin kehitellä jotain, kun mulla alkaa keskiviikkona koeviikko. Mulla on onneksi vain neljä koetta, mutta kokeet jatkuvat meidän koulussa vielä lauantaille, jotta niitä ei tarvitse loman jälkeen tehdä. :) Lauantaina lähden kuitenkin joukkueen kanssa lentopalloturnaukseen Euraan, joten näillä näkymin mun matikan koe siirtyy jonnekin ... Kokeisiin lukua mä oon jo onneksi vähän aloitellut, mutta tänään pitäisi kahlata läpi ainakin biologian koealue.

Eilen mulla oli vähän normaalia hauskempi päivä. Meidän lukio järjesti koulun ulkopuoliset pikkujoulut ja oli kyllä taas tosi hauskaa. (Niin no, välillä vähän hauskempaa, välillä hieman vähemmän hauskaa.) Mun ja Marian kaveri Oona oli meillä yötä ja kerettiin ennen pippaloita ottamaan muutamat tosi kivat kuvat. No, mun kuvat onnistui ehkä vähän huonommin kuin Marian ja Oonan, mutta ainakin illan tunnelma välittyy. :D Mutta, eipä mulla tällä kertaa ole mitään ihmeellisempää asiaa. Syyslukukautta on enää viikko jäljellä ja pieni (lue: suuri) joululahjastressi pukkaa päälle. Vielä pitäisi ostaa neljät joululahjat, siskoille mulla onneksi on jo. Tsemppiä viimeiseen kouluviikkoon! :) :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti