9. tammikuuta 2016

first week of the year

2- 159 (63)
7- 110 (94)
3- 159 (15)4- 85 (28)
1- 159 (56)
7- 110 (46)
1- 85 (17)
1- 159 (36)
3- 85 (1)
2- 85 (21)

Moikka kaikki ja ihanaa lauantaita! :) Mun superouto ensimmäinen kouluviikko (jota ei voi edes viikoksi sanoa) on ohi, ja tänään oonkin lähinnä vain tehnyt omia hommia, joita en viikolla kerennyt tehdä. Mun perjantai meni aivan supertylsästi, sillä nukahdin kesken leffan, jota katsottiin Marian kanssa ja koko loppu illan olinkin aivan superväsynyt. Tänään olen onneksi saanut ihan hyvin juttuja tehtyä, mutta pari kouluhommaa mun pitäisi vielä hoitaa illemmalla. Matikan uusintakokeeseenkin pitäisi lukea, jotta saan geometrian kurssista mahdollisimman hyvän arvosanan. En päässyt siis koeviikolla kokeeseen, joten joudun sitten tehdä sen uusinnassa. Lisäksi oon leiponut sämpylöitä, siivonnut ja käytiin Marian kanssa kuvailemassa. Kuvista näittekin jo vähän esimakua, mutta varsinaista asukuvapostausta tulee ensiviikolla. Lentopallokuvat ovat seuran junioriturnauksesta, joka pelattiin loppiasena. :)

Huomenna mulla olisi suunnitelmissa käydä salilla ja tehdä vaan lisää kouluhommia. Sitten kerron teille vähän mun ensiviikosta. Mun kouluviikko alkaa ihan normaalisti, on treenejä ja varmaan pitäisi jotain omatoimistakin harjoittelua saada alkuviikolle. Torstaina lähdetään junalla Marian, ja yhden meidän kaverin kanssa Tampereelle isän luo. Suunnitelmissa olisi käydä katsomassa Tappara vs. Kärpät - ottelu, ja käydä tsiigailemassa huippulätkän ohessa myös ihania joukkueissa pelaavia pikkuleijonia. MM-kisoista katsoin tietysti kaikki Suomen pelit, eikä tuloksesta voi tietysti olla kuin ylpeä! Perjantaina mennään varmaan käväisemään Tampereen keskustasta ja kolmen maissa meidän matka jatkuu Savonlinnaan lentopalloturnauksen takia. Kiva viikko siis tulossa ja postaustakin mä yritän saada johonkin rakoon! Ihanaa loppuviikkoa ja uutta alkavaa viikkoa kaikille! :)

2 kommenttia

  1. Tosi kiva postaus! Aivan ihanan pirtsakoita kuvia ja hyvin kirjoitettua tekstiä täällä blogissasi :) Pisti silmään tuo tietokoneesi taustakuvana oleva kollaasi, millä ohjelmalla oot tehnyt sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Joo, se taustakuva on tosiaan näkynyt mun blogissa jo aikaisemminkin ja sen oon tehnyt Picasa-ohjelman kollaasitoiminnolla.

      Poista