13. tammikuuta 2016

grey sweater dress

2- 110 (100)
4- 110 (75)
3- 110 (87)
Neulemekko, Seppälä | Farkut, Vero Moda | Kengät, DinSko
6- 110 (66)
1- 110 (92)

Moikka! Nyt olisi vuorossa vähän tarkempaa postausta siitä asusta, joka mulla vilahti viime postauksenkin kuvissa. Ilmat viime viikolla olivat todella upeita, ehdottomasti koko talven kauneimmat säät. Oli aurinkoista, pientä lumisadetta ja kovimmat pakkaset pariin vuoteen täällä meillä päin. En halua valittaa, kun pihalla on kerrankin niin upeaa, mutta kolmenkympin pakkaset alkavat olemaan mun makuun jo vähän liian kylmiä, pyörällä ei pääse kouluun, eikä lenkillekään tai luistelemaan viitsi lähteä. Joten, jos se lämpötila tästä hieman nousisi niin niistä talvisäistä pääsisi oikeasti nauttimaan, eikä tarvitsisi piilotella sisällä peiton alla. :) No, nyt kerron kuitenkin hieman mun asusta!

Asun tärkein elementti on tietysti mun uusi neulemekko, jonka sain joululahjaksi äidiltäni. Sen takana on itseasiassa aika hauska tarina. Äiti halusi välttämättä ostaa mulle Vaasasta vielä jonkin joululahjan mutta en keksinyt mitään järkevää lahjaideaa, enkä löytänyt mitään kivaa vaatettakaan. No, äiti oli mulle siitä vähän vihainenkin ja seuraavana päivänä mentiin sitten käymään mun kotipaikkakunnan Seppälässä, missä iskin silmäni tuohon tummanharmaaseen neulemekkoon. En kyllä ole katunut päätöstäni tuon neulemekon valitsemisesta, sillä se on aivan ihanan lämmin, kivan värinen ja juuri sellainen vaatekappale, jota mun vaatekaapista ei entuudestaan löytynyt. Siinä on myös aika avoin kaula-aukko, ja yläreiden kohdalle nousevat halkiot molemmilla sivuilla. Mekon kanssa yhdistin vain normaalit mustat farkut, mutta voisin kuvitella käyttäväni tämän kanssa myös mustia nahkahousuja. Asun kengiksi valitsin DinSkon korolliset nilkkurit, jotka antavat jaloille lisäpituutta ja tasoittavat samalla neuleen mittaa. Mitäs tykkäsitte asusta? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti