2. tammikuuta 2016

My Year 2015 (Part 2)

Moikka! Nyt olisi vuorossa toinen osa, missä kerron mun vuodesta 2015. Loppupuolisko mulla on tietysti huomattavasti paremmin mielessä kuin alkupuolisko, mutta en tähänkään ruvennut mitään romaaneja kirjoittelemaan. Ilmeisesti mun koko vuosi on vaan mennyt koulun ja letopallon parissa kavereiden näkemistä ja satunnaisia tapahtumia lukuun ottamatta. No, toivottavasti tähän vuoteen mahtuu vähän erilaisempia juttuja ... Nyt mulla on kuitenkin kiire lenkille, sillä mä oon ollut lähtökuopissa varmaan tunnin ajan. :D Nyt päästän teidät lukemaan kuitenkin mun vuoden viimeisestä puoliskosta. :) Nauttikaahan viimeisistä lomapäivistä! 

july

Heinäkuu
Heinäkuu oli myös mukava kuukausi, vaikka ei tosin ollenkaan niin työntäyteinen kuin mitä kesäkuu oli ollut. Kesäkuun alussa olivat muutamat lämpöiset hellepäivät, mutta muuten lämpötilat pysyttelivät mielestäni liian alhaalla. Kerkesin niiden päivien aikana kuitenkin käymään uimassa ja ottamaan aurinkoa Suomenkin maaperällä. Heinäkuussa kävin todella paljon lenkillä, kävin elämäni ensimmäistä kertaa festareilla ja tehtiin perheen kanssa reissut Jyväskylään, Kuopioon ja Pietarsaareen. :) Shoppailtua tuli ainakin ihan mukavasti ...

august

Elokuu
Elokuun alkaminen tarkoittaa mulle lähes aina kesän loppumista, mutta tänä vuonna kesä jatkui onneksi ihan elokuun loppuun asti. Elokuussa alettiin joukkueen kanssa treenailemaan normaalisti kesätauon jälkeen ja mun lenkki-into jatkui edelleen. Kuvailin myös paljon ja elokuussa blogissa olikin mielestäni kivoja postauksia. Ennen koulun alkua kävin Power Parkissa ja Tampereella Marian ja Emman kanssa hoitamassa Back to School - shoppailuja. Tampereella kävin myös katsomassa Paper Towns - leffan ja maistoin ekaa kertaa wingsejä. :) Elokuussa 2015 aloitin lukion, ja lukio on ollut mulle kyllä täysin oikea valinta! Olin myös ekaa kertaa lukiobileissä ... :D

september

Syyskuu
Syyskuussa ei mun mielestä tapahtunut mitään kummallista. Kesää alkoi pikkuhiljaa tulemaan ikävä ja lukioelämään piti totutella. Ruvettiin treenaamaan uudessa porukassa ja treenien ja koulun välillä sai opetella kokonaan uuden tasapainon. Pitkä matikka oli aluksi aika paha shokki, mutta nyt siitäkin on onneksi selvitty. Syyskuussa tein vihdoin huonepostauksen tänne blogiin, vaikka sitäkin olin varmasti lupaillut yli vuoden ajan, ennen kuin sain tehtyä sen tänne blogiin. Syyskuussa oli myös mun elämän ensimmäinen koeviikko.

october

Lokakuu
Lokakuussa valon määrä alkoi vähenemään ja pimeys painaa päälle. Mun bloggailuinto jatkui kuitenkin yllättävän hyvin. Meidän kauden ensimmäiset lentopallopelit menivät tosi hyvin, sillä pääsimme heti SM-sarjaan. Katsoin mun lempparisarjan, eli American Horror Storyn neljättä kautta, ja se jäi mulla harmittavasti kesken. Syysloma tuli todella nopeasti ja me suunnattiin viettämään sitä Helsinkiin perheen kanssa. Helsingissä tuli oikeastaan vain shoppailtua, nähtyä sukulaisia ja kuvailtua, joten ei mitään kovin ihmeellistä. 

november

Marraskuu
Marraskuu, ah mun perinteinen inhokkikuukausi. Tänäkin vuonna marraskuussa oli pimeää, mutta pientä helpotusta tuli kuitenkin lumesta, joka pysyi maassa harmikseni vain muutaman päivän. Koulussa mulla oli aika vaikea jakso, mutta siitäkin selvittiin kunnialla. Lentopalloa marraskuuhun mahtui todella paljon, oli kaksi turnausta, koulujen välisiä pelejä ja tietysti treenejä ja naisten sarjan pelejä. Marraskuussa kävin myös useaan kertaan leffassa, kävin katsomassa Nälkäpeli-sarjan viimeisen osan ja uusimman Bond-elokuvan. Varsinkin Bondi oli mun mielestä aivan huikea, mutta Matkijanärhi osa 2 ehkä pienoinen pettymys. 

december

Joulukuu
Joulukuun alkaessa mä odotin jo ihan täysillä joululomaa ja tietysti lähestyviä synttäreitä. Vietettiin laajennetulla kouluporukalla lukion pikkujouluja ja muutenkin joulukuussa tuli nähtyä ihan mukavasti kavereita. Koulussa mulla oli onneksi rento jakso, mutta koeviikosta mulle jäi vähän hommia tammikuun puolella. Kävin Vaasassa shoppailemassa joululahjoja ja Seinäjoella kiertelemässä alennusmyynneissä. Urheiluakin mahtui joulukuuhun ihan mukavasti. Oli treenejä ja joululomakin potkaistiin käyntiin turnauksella Eurassa. Lomallakin oon tehnyt ihan kivasti omatoimisia juttuja, syönyt hyvin, pelannut pitkästä aikaa Wii:tä, nähnyt sukulaisia ja pitänyt hauskaa kavereiden kanssa. (Uusi vuosi meni, tosin erittäin tylsästi ...) Mutta loppu viimeeksi, mulla ei ollut yhtään hassumpi joulukuu! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti