18. helmikuuta 2016

exam week vibes

lena
1- 14 (5)lena 2
1- 25 (21)
lena 4
2- 25 (10)

Moikka! Koeviikosta huolimatta halusin tulla päivittelemään teille vähän mun kuulumisia alkuviikolta. Postauksen kuvasaldona toimivat muutamat räpsyt tältä viikolta ja lentopallokuvat ovat edellisen viikonlopun kotiturnauksesta. Lentopallokuvat eivät ole mun ottamia, vaan oikeudet omistaa meidän seuran lentopallojaosto. Tai no, en tiedä ovatko ne edes varsinaisia pelikuvia, mutta, niissä ainakin näkyy vähän pisteiden jälkeisiä tuuletusfiiliksiä. :D Valon määrä on muuten lisääntynyt muutamassa viikossa aivan huikeasti, joten se toivottavasti lisää mun motivaatiota kuvaamisen suhteen. Viikonloppuna ajattelin tehdä kuukauden reseptipostauksen, jos mulla vain on aikaa. Matikan kokeeseen pitäisi ainakin lukea ja lenkin haluaisin mahduttaa johonkin väliin. 

Mutta, nyt niihin koeviikon kuulumisiin. Mulla on tosiaan tällä koeviikolla neljä koetta, sillä korvasin filosofian kokeen tekemällä portfolion kurssisuoritukseksi. Tällä viikolla mulla oli ruotsin ja fysiikan koe ja huomenna mulla onkin ansaittu vapaapäivä. Mun vapaapäivä menee kuitenkin mielenkiintoisissa merkeissä, sillä juonnan Emman kanssa meidän koulun vanhojen tanssit. Se sisältää tietysti tälläytymistä, joten mä olen ihan superinnoissani. :) Wanhat tanssitaan ensimmäisen kerran aamulla, jonka jälkeen suuntaan koululle syömään ja matikan valmistelutunnille. Illalla tanssitaan sitten toisen kerran, ja iltatilaisuuteenkin meidän täytyy tietysti mennä juontamaan. On kyllä kiva päästä katsomaan vanhoja vähän eri näkökulmasta, kun ensi vuonna olen sitten toivottavasti itse niitä tanssimassa. Tämä ensimmäinen lukiovuosi on kyllä mennyt huippunopeasti! Kolmosetkin jäävät tämän viikon jälkeen lukulomalle, joten saa nähdä, kuinka tyhjää meidän kouluun oikein tulee. Kivaa loppuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti