7. helmikuuta 2016

• laskiaissunnuntain kuulumiset •

1- 65 (64)
5- 65 (21)
2- 65 (49)
3- 65 (54)
4- 65 (27)

Moikka! Mun laskiaissunnuntai on mennyt sisällä huonetta siivoillessa ja blogijuttuja tehden. Sääkin on muuten aivan hirveä, vettä on satanut koko aamupäivän. Huonosta säästä huolimatta innostuin jopa hieman mun huoneen juttujen järjestyksiä, ja pakko myöntää, että pieni vaihtelu kyllä virkistää kummasti. Kuvasaldokin on osin sään takia poikkeuksellisen randomia, sillä asukuvia en kyllä lähde tällaisella säällä ottamaan. Mitään ihmeellisempiä suunnitelmia mulla ei tälle päivälle enää ole. Tarkoituksena olisi kokkailla perheen kanssa hyvää ruokaa ja olisi myös kiva, jos kerkeäisin tekemään hyvän vatsalihastreenin ja kirjoittamaan yhden osan filosofian portfolioon, joka on onneksi pian valmis. Eilinen mulla meni kokonaan peleissä, ja oltiin yhdestä tappiosta huolimatta lohkoykkösiä. Voitettiin siis kolme peliä neljästä ja päivä oli kyllä todella pitkä. :) 

Ensi viikollekaan mulla ei mitään kummallisia suunnitelmia ole. Lähinnä kouluja ja treenejä. Oon kuitenkin superinnoissani, että pääsen taas treenaamaan, sillä flunssa on pitänyt mut poissa salilta ja lentopallokentältä. Laskiaisesta alkaa myös perinteisesti paasto, joten ajattelin jatkaa mun karkkilakkoa ja ehkä jopa laajentaa sen herkkulakoksi. No, katsotaan mihin mun itsekuri riittää. :) Sain myös mun perheeltä kivoja uutisia viime viikonloppuna. Me lähdetään perheen kanssa hiihtolomalla Madridiin! Jos joku teistä on siellä käynyt, olisi kiva kuulla, mitä siellä kannattaa tehdä ja mitkä olisivat näkemisen arvoisia kohteita. Jos totta puhutaan, mä olen tähän mennessä selvittänyt vaan muutaman kivan kaupan sijainnin. :D No, ensi viikon postauksiksi koitan saada jotain muutakin, kuin vain kuulumisia. Kielimatkajutuistakin voisin kirjoitella täällä blogissa jossain vaiheessa, mutta katsotaan mitä mä keksin ... Tsemppiä uuteen viikkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti