10. helmikuuta 2016

Madrid Shopping List/Spring Wanties

Moikka! Kehittelin itselleni vähen pienempitöisen postausidean tähän viikon keskelle ja haluankin nyt tulla esittelemään teille vähän sellaisia juttuja, joita haluaisin kevään aikana hommailla. Joitakin näistä jutuista olisi tarkoitus löytää Madridista, sillä siellä pääsee tietysti taas shoppailemaan kaupoissa, joita ei täältä Suomesta löydy. Madridista löytyy esimerkiksi Topshop, Primark, Brandy Melville, Nike ja Abercrombie & Fitch, joten niissä olisi ainakin kiva käväistä. :) Kollaasi on toteutettu tuttuun tapaan Polyvoressa, ja viimeisen wanties-postauksen aiheena olivatkin mun joululahjatoiveet. Joten, ehkä tämä tulee ihan hyvään saumaan ja samalla se toimii myös mun ostoslistana Madridissa. Alle tein tuttuun tapaan muutamia poimintoja tärkeimmistä jutuista. :) Haluaisin muun muassa ...


madrid shopping list

1. Keväisiä kenkiä. Olen päivittänyt vuoden sisään lähes mun koko kenkägarderobin, mutta osa jutuista kaipaa kipeästi päivytystä. Mun valkoiset converset olivat myös menneet niin surkeaan kuntoon, että mun oli aivan pakko heittää ne pois ja hommata uudet tilalle. En ole vielä aivan varma, haluanko juuri valkoiset conssit. Klassisen punaisetkin houkuttelisivat, mutta valkoiset ovat niin kivan helpot yhdistellä. Se on ainakin varma, että malli pysyy matalana. Lisäksi tarvitsisin uudet niket, ja niitä voisinkin metsästää Madridista. En ole vielä päättänyt hommaanko uudet Free Runit, vai uskallanko kokeilla Rosheja. Kollaasin mustavalkokuviolliset ovat mielestäni ainakin tosi kivat. :) Lisäksi tarvitsisin ihan kunnon juoksulenkkarit lenkkeilyyn. Myös mun mustat balleriinat ovat päässeet niin huonoon kuntoon, että uudet pitäisi hommata. Niitä tosin saa kympillä H&M:stä tai vaikka sitten sieltä Primarkista.

2. Bomber-takin. Bomber-takkeja katselin jo viime keväällä ja nyt olen kipeästi uuden kevättakin puutteessa. Ne sopivat hyvin farkkujen ja jopa rentojen mekkojen kanssa, joten sellainen olisi täydellinen keväällä kouluun ja sitten myöhemmin kesän kylmempiä päiviä varten. Kivoja yksilöitä olen bongaillut ainakin River Islandilta, Topshopilta ja Monkilta, joten eiköhän sellainen jostain löytyisi. Oman bomber-takkini haluaisin olevan kiiltävää materiaalia ja väriltään joko maastonvihreä tai ihan perus musta. Tummansininenkään ei olisi hullumpi vaihtoehto, mutta en tiedä, näyttäisikö se niin kivalta sinisten farkkujen kanssa.

3. Päivitystä housupuolelle. Mun farkkutilanne on tällähetkellä surkea, ja olenkin jumittunut lähes pelkästään mustien farkkujen käyttämiseen. Kevättä varten haluaisin hommata normaalit, vaaleansiniset farkut ja ehkä myös todella vaaleat, revityt boyfriend farkut. Mulla ei myöskään ole tällä hetkellä ainoitakaan siistejä collegehousuja, joten harmaat lökärit tai vähän hienommat joggerssit ovat kyllä ihan kärjessä mun ostoslistalla. Olisi kiva, jos koulussa ei tarvitsisi ihan joka päivä pönöttää farkuissa, vaan kaapista löytyisivät myös vähän siistimmät, mutta silti rennot housut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti