20. helmikuuta 2016

Wanhat 2016

Moikka! Mun päivä meni siis eilen vanhojen tanssien merkeissä, en tosin itse vielä päässyt tanssimaan (Tai no, tanssinhan mä itseasiassa vähän.), mutta ensi vuonna sitten. :) Mulla oli siis kunnia olla meidän lukion vanhojen tanssien juontaja yhdessä mun kaverin, Emman kanssa. Mulla oli ainakin todella kiva päivä, ja halusin tulla postailemaan näitä fiiliksiä teille mahdollisimman nopeasti, joten kuukauden resepti tulee varmasti sitten ensi viikolla. Hurjaa ajatella, että helmikuuta on enää vähän reilu viikko jäljellä! Mutta, mun koeviikko jatkuu vielä maanantaina ja tiistaina, joten en lörpöttele enempää, vaan menen suoraan asiaan. Tämä postaus on muuten my day - muodossa, vaikka kaikki kuvat ovatkin päivänäytöksestä. :)

7:30-10:05
Heräsin aamulla jo hieman ennen puoli kahdeksaa, sillä en jostain syystä saanut nukuttua kunnolla. Ehkä minuakin vähän jännitti. Söin normaalisti aamupalaa, kävin suihkussa, siivosin huoneeni ja pesin kasvoni ja hampaani. Kahdeksalta Emma tuli meille, ja aloitettiin yhdessä laittautuminen. Meikattiin ja laitettiin hiukset. Siinä menikin sitten melkein kaksi tuntia, kun tarvittiin molemmat Marialta vähän apua meikin teossa. Viisi yli kymmenen lähdettiin tanssipaikalla tavarat pakattuina.

08- 152 (76)
2- 20 (7)
10- 152 (21)

10:20-13:00
Tanssipaikalla vaihdettiin hetken verran fiiliksiä tanssijoiden kanssa ja otettiin Marian kanssa muutamat kuvat minusta ja Emmasta. Puoli yhdeltätista alkoi varsinainen näytös, joka meni todella hyvin. Pieniä mokia sattui, vaikka kenraali oli sujunut tosi hyvin. Yhdeltä tanssijalta lähti kenkä ja freestyle-tanssin jälkeen confettipaukku ei räjähtänytkään niin nopeasti, kuin olisi ollut toivottavaa. :D Juonto meni hyvin, vaikka vähän jännittikin. Maria toimi kuvaajana, ja onneksi osasta kuvista tuli edes hyviä, vaikka kuvauspaikan valo oli todella hankala. Suurista ikkunoista tuli valoa, oli lisä valaistusta yms. Tanssien jälkeen menimme koululle syömään. Mulla alkoi 12:20 valmistelu tunti, mikä meni todella nopeasti, ja hieman yhden jälkeen lähdettiin Marian ja Miran kanssa meille.

09- 152 (17)
1- 20 (3)
13- 152 (20)

14:00-17:40
Mira lähti meiltä noin kahden maissa, ja mulla oli vihdoin vähän aikaa rentoutua. Katsoin yhden jakson O.C:ta ja vain chillasin. Mulla ei mennyt kuitenkaan kaikki ihan putkeen, joten poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta jouduin käydä suihkussa, pestä hiukset ja laittaa kaiken uudestaan. No, se meni onneksi vähän joutuisammin kuin aamulla. Söin noin viiden maissa, laitoin mekon päälle ja 17:40 olinkin jo uudestaan tanssipaikalla ennen iltanäytöksen alkamista. Iltanäytöksessä wanhat tanssivat sukulaisilleen, kun päivänäytöksen yleisönä olivat olleet muut lukiolaiset ja yläkoululaiset. 

12- 152 (58)
3- 20 (11)
11- 152 (29)

19:00-01:00
Tanssit olivat ohi seitsemältä, ja ne kestivät vähän vajaan tunnin. Juonto meni vielä paremmin kuin päivällä, ja tanssimaankin päästiin. :) Isä tuli hakemaan minut tanssien loputtua, ja kotona kuoriuduinkin vain juhlavaatteista sekä söin, ja taas mentiin. Loppuilta menikin kavereiden kanssa, ja oli mulla ihan kivaa, vaikka todellinen maailma olikin pieni pudotus loisteliaasta tanssiaishumusta. Kotona olin ehkä puoli yhdeltä. Sitten teinkin vain normaalit iltatoimet, ja nukkumassa olin yhdeltä, mikä saattoi olla vähän liian myöhään ajatellen sitä, miten paljon luettavaa minulla on tänään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti