5. maaliskuuta 2016

Madrid Shopping Haul

Moikka! Tämä tyttö kotiutui eilen keväisestä Madridista ja on kyllä kiva olla pitkästä aikaa kotona. :) Omaa suihkua, omaa sänkyä ja raikasta hanavettä alkoikin olla jo vähän ikävä! Mulla on lomaa jäljellä vielä tämä viikonloppu, eikä mulla onneksi ole mitään kummoisia suunnitelmia. Kouluun pitäisi tehdä kuvistyötä ja yksi salitreenikin olisi kiva käydä vetämässä. Kuvia mulla on tietysti käsiteltävänä ja läpi käytävänä ihan hirmuinen määrä, joten päätin vähän helpottaa omaa urakkaani, ja tehdä teille tämän ostospostauksen poikkeuksellisesti ensimmäisenä.

Ostoksia tuli tietysti ihan mukavasti (lue: ihan liian paljon). Kuten muutamasta ostospaikasta saatatte huomata, mukana on myös muutama Suomen maaperältä ostettu juttu, mutta toivottavasti se ei teitä haittaa. :) Madridissa oli tietysti kivoja kauppoja ja ero tarjonnassa oli aika suuri jopa Helsinkiin verrattuna. Liikkeet olivat aivan järkyttävän kokoisia ja jos yhden kaupan olisi halunnut käydä huolella läpi, siihen olisi voinut käyttää jopa kokonaisen päivän! Ihan uusia tuttavuuksia mulle ei montaa tullut, mutta ensimmäisen kerran pääsin käymään mm. Abercrombie & Fitch:issä ja NYX:issä. Toivottavasti tykkäätte postauksesta ja Madridin reissukuulumisia ja -kuvia tulee sitten ensi viikolla! :)

1- 49 (7)
2- 49 (20)
Farkut, Vero Moda // Colleget, Abercrombie & Fitch // Farkut, TOPSHOP
3- 49 (31)
Paita, Brandy Melville // Bomber - takki, Stradivarius // Lace up - paita, BikBok
4- 49 (44)

Ja tämän postauksen alimmasta kuvasta löytyvätkin sitten kaikki pikkujutut, jotka ovat kaikki enemmän tai vähemmän tarpeellisia. Victoria's Secretin jutut lähtivät mukaan Madridin lentokentältä ja niillä oli hintaa 10€/kappale. Suloisen emojiavaimenperän nappasin mukaan Brandy Melvilleltä. Ostin myös pari varsinaista meikkituotetta. NYX:in liikkeestä ostin peiteaineen tummia silmänalusia varten ja KIKO:sta lähti mukaan keväinen huulipuna.

En löytänyt Primarkista mitään kivaa vaatetta, mutta halusin silti ottaa ilon irti halvoista hinnoista. Mukaan lähti siis kaikkia perusjuttuja arkea helpottamaan. Itse Primark oli aivan valtavan suuri, lähes tavaratalon kokoinen. Se sijaitsi Madridin pääkauppakadulla, eli Gran Vía:lla. Kerroksia oli ainakin viisi ja tavaraa oli aivan älyttömästi. Olen käynyt Primarkissa kerran aiemmin Lontoossa, mutta kaupan koko oli minulle kyllä melkoinen shokki. :D Vastaan käveli aivan älyttömästi ihmisiä, joilla oli todella suuret Primarkin paperikassit. Minun mukaani Primarkista lähtivät Batisten kuivashamppoo (2,75€), valkoisia nilkkasukkia (3€/7 paria), aurinkolasit (2,50€), teippiharja (1€) ja kasvojenpuhdistusliinoja (1,50€/50 kpl). Minä en oikeastaan hirveästi vakuuttunut Primarkin tarjonnasta, ainakaan vaatteiden suhteen, mutta ainakin siellä oli super halpaa! Mun viimeisestä Primark visiitistä olikin kulunut jo viisi vuotta. Seuraavan kerran varmasti sitten kielimatkalla ... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti