22. huhtikuuta 2016

April Playlist

Moikka ja ihanaa perjantaita kaikille! :) Viimeisimmästä musiikkipostauksesta on vierähtänyt jo pari kuukautta, joten ajattelin tulla päivittelemään hieman tämän hetken lempparibiisejäni tänne blogiin.  Elikkä tuttuun tapaan listasin kymmenen sellaista biisiä, joita olen viime aikoina kuunnellut tosi paljon. Mitään kovin ihmeellistä mun viikkoon ei tällä kertaa kuulunut. Olin vain lähinnä koulussa ja kotona, kun treeneistäkin pidettiin hieman taukoa. Mun viikonloppuun tulee onneksi hieman vaihtelua, sillä meille tulee (taas) sukulaisia ja tällä kertaa olisi tarkoitus juhlistaa mummini 90-vuotis syntymäpäivää. Huh huh, mummilla on kyllä jo aivan kiitettävästi vuosia mittarissa! :) Voin vain itse toivoa, että saan joskus elää niin pitkään. No, nyt katsotaan kuitenkin, mitä biisejä olen kuunnellut huhtikuussa erityisen paljon. Kuvat ovat muuten taas vaihteeksi ihan randomeja, mutta toivottavasti se ei hirveästi haittaa ...

1-IMG_7090

Desire - Years & Years, Tove Lo
Girls Like - Tinie Tempah, Zara Larsson
All I Wanna Do - Martin Jensen

1-lenaa-001

Sireenit - Eveliina
Sit Still, Look Pretty - Daya
Lähiöunelmii - Teflon Brothers, Mariska
Paper Thin - Astrid S

2-IMG_7181

Boys & Girls - will.i.am, Pia Mia
Work From Home - Fifth Harmony
If It Ain't Love - Jason Derulo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti